زمان : 24 Bahman 1397 - 13:36
شناسه : 149239
بازدید : 3085
معرفی ظرفیتهای گردشگری ابرکوه در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران معرفی ظرفیتهای گردشگری ابرکوه در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران فعالان گردشگری ابرکوه در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، ظرفیتهای گردشگری شهرستان را معرفی می کنند.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد؛ "مجاهد کرباسی" سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ابرکوه با اعلام این خبر گفت: ابرکوه به عنوان یکی از 14 شهر نمونه گردشگری کشور در نمایشگاه مذکور شرکت نموده و آثار تاریخی، جاذبه ‌های گردشگری و صنایع‌دستی این شهر را معرفی می کند.

وي با بیان این که نمایشگاه مذكور از روزهای بیست و سوم تا بیست و ششم بهمن‌ ماه در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌المللی تهران دایر خواهد بود، تصریح کرد: ابرکوه در این نمایشگاه به همت اداره کل میراث فرهنگی استان یزد و همچنین فرمانداری و بخشداری‌ مرکزی ابرکوه و گروهی از فعالان حوزه گردشگری شهرستان حضور یافته است.

کرباسی یادآور شد: با توجه به ظرفیت‌هایی که در شهرستان وجود دارد، حضور در مجامع ملی و بین‌المللی یکی از نکات مهمی است که می‌تواند در راستای معرفی ابرکوه و جاذبه‌ های منحصر به فرد آن تأثیرات بسزایی داشته باشد

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ابرکوه افزود: در این نمایشگاه صنایع‌دستی، شیرینی‌های سنتی، تابلوها و بروشورهای معرفی آثار تاریخی و بی‌نظیر شهرستان وجود دارد که جاذبه‌ های گردشگری و صنایع ‌دستی خاص این شهر معرفی می نماید.

وی در پایان گفت: محمد امید معاون توسعه روستایی رئیس ‌جمهور، ولی تیموری معاون گردشگری کشور، محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی کشور و معاونین گردشگری ادارات کل میراث فرهنگی استانهای فارس و اصفهان از غرفه ابرکوه بازدید کردند.