زمان : 23 Bahman 1397 - 08:48
شناسه : 149212
بازدید : 3235
حضور استان یزد در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران در قالب مثلث طلایی گردشگری حضور استان یزد در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران در قالب مثلث طلایی گردشگری امسال استان یزد در کنار استانهای اصفهان و فارس در قالب مثلث طلایی گردشگری در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، "سید مصطفی فاطمی" با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه که با رویکرد معرفی و تمرکز بر توانمندی‌ های گردشگری 31 استان کشور از 23 لغایت 26 بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه ‌های تهران برگزار می‌شود، اداره کل میراث فرهنگی استان یزد با همراهی و مشارکت بخش خصوصی در سالن 44A  ، بطور متمرکز به معرفی جاذبه‌ های گردشگری و ظرفیت‌های تاریخی- فرهنگی استان می ‌پردازد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در ادامه اظهار داشت: معرفی جاذبه ها و ظرفیت ‌های شهرستان های مهریز، اردکان و بافق، بسته‌ های سرمایه گذاری، صنایع دستی و سوغات، پارک های طبیعت گردی، حضور جامعه هتلداران، معرفی فعالیت های گردشگری الکترونیک، حضور دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و ... محورهای اصلی شرکت در این نمایشگاه هستند.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران توسط شرکت بين ‌المللي بازرگاني و نمايشگاهي تهران با مجوز سازمان توسعه تجارت ايران و حمايت و حضور سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور در ۱۲ سالن نمايشگاهي و در سطحي بالغ بر۴۵۰۰۰ مترمربع فضاي سرپوشيده و ۳۰۰۰ مترمربع فضاي باز در محل دائمی نمایشگاه‌ های تهران برگزار می شود.