زمان : 23 Bahman 1397 - 13:53
شناسه : 149211
بازدید : 6601
 بی‌اثر کردن توطئه‌های دشمنان با اعتماد به توان داخلی انجام می شود سید محمد رستگاری فرماندار شهرستان مهریز بی‌اثر کردن توطئه‌های دشمنان با اعتماد به توان داخلی انجام می شود راهپیمایی ۲۲بهمن

یزد فردا:سید محمد رستگاری فرماندار شهرستان مهریز ضمن تشکر از حضور حداکثری مردم مهریز در راهپیمایی ۲۲مردم مهریز گفت: برای بی‌اثر کردن توطئه‌های دشمنان و عبور از گذرگاهی تاریخی و رسیدن به قله‌های موفقیت به ازخودگذشتگی و اعتماد به توان داخلی نیازمند هستیم.

وی افزود: دولت جدید آمریکا، برای دشمنی با کشور ایران تلاش‌های بیهوده انجام داده و ملت ایران با تکیه‌بر توان داخلی و با پشتیبانی از رهنمودهای رهبر انقلاب، توطئه های های آنان را خنثی کنیم.

رستگاری ادامه داد: تداوم انقلاب اسلامی با اتحاد، انتقاد پذیری، عمل انقلابی و تکیه بر توان داخلی میسر و منجر به خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.

فرماندار مهریز تصریح کرد: شهرستان مهریز در بخش‌های مختلف ازجمله دام‌پروری ،کشت‌های نوین گلخانه‌ای، صنعت و معدن، آموزش‌وپرورش، بهداشت و درمان و نیز فضاهای ورزشی تغییرات زیادی با گذشته داشته است.

وی ادامه داد: برای عبور از مشکلات به استقامت، صبوری، روحیه انقلابی نیازمند هستیم .

رستگاری گفت: اکنون نباید دولت مردان یکدیگر را محکوم کردن و بذر ناامیدی را در فضای اجتماعی و بدنه انقلاب که با خون شهدا حاصل شده پراکنده کنند.

وی افزود: خواستار نفی و طرد سوءاستفاده کنندگان از بیت‌المال در هر جایگاه و مقامی و بهره‌مندی از نخبگان علمی و دانشگاهی به ویژه جوانان برای حرکت جامعه به سمت جلو هستند.