زمان : 22 Bahman 1397 - 16:26
شناسه : 149208
بازدید : 5752
 پیام تشکر و قدردانی فرماندار میبد از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پیام تشکر و قدردانی فرماندار میبد از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن "حسین فلاح" فرماندارمیبد طی پیامی مراتب تجلیل خود را از حضور حماسی مردم شهرستان را در راهپیمایی 22 بهمن اعلام داشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، متن پیام کامل " حسین فلاح" فرماندارمیبد به شرح زیر است:

 

 بسمه‌تعالی

بی‌تردید حضور گسترده مردم شریف میبد در راهپیمایی 22 بهمن باوجود بارندگی و برودت هوا نشان‌دهنده این است که پس از 40 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی مردم همچنان درصحنه بوده و پایبند به آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی هستند.

در میبد نه‌تنها حضور چشمگیر مردم کمتر از سال‌های گذشته نبود بلکه شاهد حضور نزدیک به 1/5 برابری این مردم شریف در شهرستان بودیم که نشان‌دهنده شعور و نشاط مردم برای حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

این‌جانب در پایان از آحاد مردم شریف و ولایتمدار شهرستان میبد، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، ادارات و ارگان‌ها، بسیجیان، بانوان، جوانان و نوجوانان، دانش آموزان و ... تقدیر و تشکر ویژه دارم. بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های بسیج و سپاه شهرستان میبد، دفتر امام‌جمعه و مصلی، شهرداری، سازمان تبلیغات اسلامی و شورای تأمین شهرستان جهت برگزاری باشکوه مراسم ایام الله دهه مبارک فجر و از اصحاب رسانه به دلیل اطلاع‌رسانی و پوشش خبری این مراسم ها قدردانی داشته باشم.