زمان : 22 Bahman 1397 - 02:25
شناسه : 149174
بازدید : 6525
جلسه هم اندیشی مدیران و مربیان غنچه های هلال احمر ابرکوه برگزار شد رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه خبر داد: جلسه هم اندیشی مدیران و مربیان غنچه های هلال احمر ابرکوه برگزار شد برگزاری جلسه هم اندیشی وبررسی طرح های کانون غنچه های جمعیت هلال احمر ابرکوه و و تجلیل از مربیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ خلیل اکرمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه اظهار داشت : جلسه هم اندیشی با مدیران و مربیان غنچه های هلال احمر شهرستان در المپیاد جوانه ها با حضور معاون امور جوانان و کارشناسان استان در جمعیت هلال احمر ابرکوه برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه گفت : فعالیت های کانون غنچه های هلال احمر شهرستان و حضور موثر و فعال مدیران و مربیان مهدها می تواند در ترویج ویادگیری فرهنگ بشردوستی و آموزش های امدادی ودرنهایت داشتن یک جامعه تاب آور وسالم جهت کودکان موثر باشد.

در ادامه مدیران کانون غنچه های هلال به بیان نظرات وپیشنهادات خود در این حوزه پرداختند.واز کمبودها و مشکلات موجود در زمینه فعالیت کانون غنچه های هلال نکاتی را بیان کردند.

در پایان برنامه از مدیران و مربیان مهد های کودک پرنیان و شمیم فرزانگان که در المپیاد جوانه ها برگزیده شده بودند تقدیر و تشکر شد.