زمان : 22 Bahman 1397 - 02:24
شناسه : 149173
بازدید : 5798
برگزاری دوره آموزشی آمادگی در برابر مخاطرات ویژه جوانان هلال احمر تفت رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت خبر داد: برگزاری دوره آموزشی آمادگی در برابر مخاطرات ویژه جوانان هلال احمر تفت دوره آمادگی در برابر مخاطرات ویژه جوانان، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در جمعیت هلال احمر تفت برگزار گردید .

 به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ جلیل کهدوئی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت اظهار داشت :در راستای ارتقا و توانمندسازی جوانان درخصوص مقابله با مخاطرات شایع ، جمعیت هلال احمر این شهرستان اقدام به برگزاری دوره آموزشی آمادگی در برابرمخاطرات نموده است که در واقع عزمی همگانی جهت افزایش آگاهی جوانان برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی می باشد .

وی گفت:این دوره بمدت دو روز و با حضور 25 نفر از جونان عضو فعال جمعیت به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر در محل سالن آموزش جمعیت تفت برگزار شده است .

کهدویی اضافه کرد: باید آموزش ها در برابر مخاطرات و حوادث مختلف جدی گرفته شود و با بهره گیری از آموزش ها آحاد جامعه را با مهارت ها آشنا کرد تا در مواقع سخت امداد رسانی بهنگام انجام شود.