زمان : 17 Bahman 1397 - 16:08
شناسه : 149097
بازدید : 12405
وجود پرونده ۳۰۰۰ هکتار زمین دارای مشکل در دادگستری رفسنجان شهردار رفسنجان خبر داد: وجود پرونده ۳۰۰۰ هکتار زمین دارای مشکل در دادگستری رفسنجان شهردار رفسنجان از وجود پرونده سه هزار هکتار زمین دارای مشکل در دادگستری رفسنجان خبر داد.

محمدرضا عظیمی زاده عصر شنبه در نشستی با حضور معاون وزیر و سرپرست سازمان ملی زمین  و مسکن اظهار داشت: پرونده سه هزار هکتار زمین دارای مشکل سند در دادگستری رفسنجان باز است و این اراضی تعیین تکلیف نشدند.

افزود: برخی از این اراضی شامل اراضی شهرک تلاش (برای مشاغل مزاحم و صدادار از جمله نجاری، جوشکاری) به میزان ۷۹ هکتار، زمین کشتارگاه، آرامستان به میزان ۶۹۵ هکتار و زمین دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان است.

وی ابراز داشت: یک سری اراضی در جاده کرمان و سرچشمه به میزان ۱۰۰ هکتار هستند که به پیست موتورسواری گمارده شده اند و این زمین در تصرف شهرداری است اما سندی ندارد.

عظیمی زاده با اشاره به بازآفرینی شهری، یادآور شد: وظیفه شهرداری است که با رویکرد جدید دولت شرایط بهینه ای برای مردم ایجاد کند تا همگان از طرح ها بهره مند شوند که از جمله این طرح ها می توان به ایجاد محور گردشگری در قالب بازآفرینی شهری و پیاده روسازی، بهسازی و آسفالت، آزادسازی و روانسازی ترافیک اشاره کرد./ مهر