زمان : 15 Bahman 1397 - 18:07
شناسه : 149043
بازدید : 6943
برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب توسط شبکه های دامپزشکی اشکذر، مهریز و بهاباد همزمان با ایام الله دهه فجر صورت گرفت: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب توسط شبکه های دامپزشکی اشکذر، مهریز و بهاباد همزمان با ایام الله دهه فجر تعدادی از شبکه های دامپزشکی استان یزد در راستای اطلاع رسانی به مردم، اقدام به برگزاری نمایشگاه نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد: معرفی دستاورد و توانمندی های دامپزشکی استان و آگاه ساختن مردم از بیماری های مشترک و روش پیشگیری از آن در راستای حفظ جامعه سالم به حضور در میان مردم وابسته و همچنین حضور در نمایشگاه فرصتی مناسب برای آشنایی با خدمات سایر ارگان های خدمت رسان استان می باشد.

برگزاری این نمایشگاه ها در راستای آموزش، آگاه سازی و اطلاع رسانی به شهروندان در حوزه نحوه پیشگیری از بیماری های مشترک، اقدامات مرتبط با کار دامپزشکی و دستاورد های موجود می باشد.

در این نمایشگاه ها از بنر، کلیپ های آموزشی مربوط به  بیماری های تب کریمه کنگو، آنفلوانزا، تب برفکی، تب مالت برای تصریح در آموزش و اطلاع رسانی استفاده و با در اختیار گذاشتن بروشور به بازدیدکنندگان در گسترش طیف آموزش اقدام شده است.

امید آنکه، انجام این اقدامات، گامی مؤثر در آگاه سازی شهروندان و ارتقاء سطح سلامت عمومی جامعه باشد.