زمان : 15 Bahman 1397 - 18:10
شناسه : 149002
بازدید : 4949
سلفی که جان جوان رفسنجانی را گرفت سلفی که جان جوان رفسنجانی را گرفت رییس دادگاه عمومی بخش کشکوییه رفسنجان در خصوص آخرین وضعیت پرونده مرگ جوان رفسنجانی در اثر برخورد با قطار گفت: در این رابطه پرونده قضائی تشکیل شده است و در صورتی که تخلفی صورت گرفته باشد با عاملین حادثه برخورد قاطع قضائی خواهد شد .

"اویس ریاحی" با اعلام این خبر اظهار کرد: موضوع جهت تعیین میزان درصد تقصیر طرفین به هیات تخلفات راه آهن ارسال شده است و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.
وی در تشریح این حادثه گفت: عصر روز گذشته ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه 5 جوان رفسنجانی برای تفریح و گرفتن عکس سلفی به روی ریل قطار احمدآباد بخش کشکوییه می روند که  پس از نزدیک شدن قطار، لوکوموتیوران با بوق های متعدد و علامت های هشدار آنان را مطلع می کند .
این مقام قضایی گفت: با هشدارها و علامت های لوکوموتیوران 4 نفر از روی ریل کنار می روند اما متأسفانه یک جوان ۲۸ ساله که بر روی دوربین خود متمرکز بوده است لحظه آخر متوجه نزدیک شدن قطار می‌شود و هنگام فرار لباس وی به قطار گیر می کند و متاسفانه روی ریل می افتد و جان خود را از دست می دهد.
وی افزود: بررسی‌های اولیه  نشان می دهد سرعت قطار در لحظه ورود به حریم ایستگاه احمدآباد کشکوییه بیش از حد مجاز و قانونی بوده است و علیرغم اینکه امکان توقف داشته است متاسفانه ترمز نکرده است.
ریاحی با اشاره به اینکه این حادثه در حریم ایستگاه اتفاق افتاده است و آن منطقه محصور نبوده و نگهبانی هم حضور نداشته است بیان کرد: در همان ساعات اولیه حادثه تحقیقات ماجرا آغاز شد و در صورتیکه تخلفی صورت گرفته باشد با قاطعیت برخورد خواهد شد./ ایسنا