زمان : 13 Bahman 1397 - 12:22
شناسه : 148951
بازدید : 7012
بهره برداری از 138 پروژه مخابراتی در استان یزد بهره برداری از 138 پروژه مخابراتی در استان یزد در آستانه دهه مبارک فجر تعداد 138 پروژه مخابراتی در استان یزد به بهره برداری می رسد.

 

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد- زارع سرپرست مخابرات منطقه یزد ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران افزود: در ایام ا.. دهه فجر 138 پروژه مخابراتی در زمینه های مختلف از جمله: تاسیس، توسعه ، نصب در سطح استان راه اندازی و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی میزان سرمایه گذاری برای این پروژه ها را بالغ بر 266 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:این طرح ها شامل ایجاد زیرساخت دایری تلفن ثابت از طریق نصب و راه اندازی سوئیچ و کافونوری ، اجرای فیبرنوری برای سایت های BTS، تاسیس تکنولوژی تلفن همراه2G، 3Gو  4G در شهرهای استان ، توسعه و جایگزینی 2 سایت، بهره برداری از پروژه POTN در شهرهای استان، ارتقا تکنولوژی سایت هایGSM  روستایی یزد به شبکه تلفن همراه می باشد.

زارع خاطر نشان کرد: ایجاد بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما(فیبرنوری) در شهرستانهای اشکذر، بافق، تفت، میبد و یزد در این ایام به بهره برداری می رسد.

وی تاسیس سوییچ دیتا در10مرکز و افزایش ظرفیت پهنای باند تجهیزات دیتا در6مرکز، توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی و احداث فروشگاه برند را از دیگر پروژه های مورد بهره برداری در دهه فجر دانست.