زمان : 08 Bahman 1397 - 10:21
شناسه : 148861
بازدید : 5689
تعیین تکلیف پروژه الکترود گرافیتی اردکان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خواستار شد: تعیین تکلیف پروژه الکترود گرافیتی اردکان ‌معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در بازدید از پروژه الکترود گرافیتی اردکان با بیان اهمیت این پروژه در تولید محصولات استراتژیک صنعت فولاد کشور، ‌خواستار شد: سازمان ایمیدرو برای تعیین تکلیف این پروژه تلاش کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز یکشنبه هفتم بهمن ماه "خداداد غریب پور" معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، "علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، "هادی مقیمی" فرماندار شهرستان اردکان و جمعی از مسئولان از مجتمع صنعتی چادرملو و پروژه الکترود گرافیتی ‌شهرستان اردکان بازدید کردند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در این بازدید ضمن تشکر از حضور رئیس هیئت عامل سازمان ایمیدرو در استان یزد و شهرستان اردکان، ‌وی را مدیری خوش‌فکر و از نیروهای بسیار با سابقه و با تدبیر وزارت صنعت، معدن و تجارت دانست و اظهار امیدواری کرد: در دوره مدیریت جدید رئیس‌ هیئت عامل سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی ایران پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی واگذار شوند و شفاف سازی کامل را در سازمان ایمیدرو شاهد باشیم.
"‌علی زینی وند" با اشاره به اینکه در شان ایران نیست ‌که بهره‌برداری برخی از پروژه‌ها طولانی تر از زمان مقرر شود، به اهمیت پروژه الکترود گرافیتی اردکان اشاره کرد و ادامه داد: از سازمان ایمیدرو می خواهیم برای تعیین تکلیف این پروژه که تولید محصولاتش در صنعت فولاد کشور بسیار مهم و استراتژیک است، تلاش کند.
وی همچنین به فعالیت های مجتمع صنعتی چادرملو اشاره کرد و افزود: در این واحد تولیدی و صنعتی از جدیدترین فناوری های روز دنیا استفاده می شود و مدیران چادرملو بیشترین حساسیت را نسبت به مدیریت مصرف آب و رعایت استانداردهای محیط زیستی دارند که انتظار داریم در تصمیم گیری و تعیین تکلیف پروژه الکترود گرافیتی اردکان نقش تاثیرگذاری داشته باشند.
زینی وند در پایان سخنان خود خواستار شد: سازمان ایمیدرو در ایفای مسئولیت های اجتماعی مورد انتظار موثرتر از گذشته عمل کند.