زمان : 22 Dey 1397 - 21:22
شناسه : 148569
بازدید : 6612
بازدید معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد  ازعملیات سخت‌ترین پروژه گازرسانی استان یزد بازدید معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد ازعملیات سخت‌ترین پروژه گازرسانی استان یزد معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد با همراهي مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهاي استانداری،فرماندار مهريز ،مدير عامل شركت گاز و مديربخش راه آهن و حمل و نقل جاده اي استان از عمليات پروژه گازرساني به روستاهاي ميانكوه بازديد كردند .

آغاز عمليات پروژه گاز رساني  به روستاهاي ميانكوه شهرستان مهريز  در تيرماه سال 97 شروع شده است این پروژه شامل 8ایستگاه تی بی اس و سی پی اس مي باشد و مدت اجرای این پروژه بالغ بر 2سال پیش بینی شده است و مبلغ پیش بینی اجراي اين پروژه حدود 200میلیارد ریال تامین شده که در فاز اول اجرایی می شود.

به گزارش يزدفردا : با توجه به موانع و مشکلات موجود و لزوم هماهنگی بیشتر براي تسريع در عمليات اجرايي  اين پروژه با پيگيري فرماندار مهريز،بازدید مشترکي  با حضور "محسن صادقيان "معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد و مسئولين دستگاههاي اجرايي  مربوطه استان و شهرستان صورت گرفت .

"سيد محمد رستگاري" فرماندار مهريز درطي سخان كوتاهي بيان كرد :درروزهای سرد زمستانی در مسیر روستا هاي فخرآباد و بنادک سادات پروژه ای بزرگ و سخت در مسیرهای سنگلاخی و کوهستانی درروستاهای شهرستان با زحمات شبانه روزی مدیر عامل شرکت شرکت گاز استان وهمت پیمانکاری و عامل اجرایی طبق برنامه زمانبندی در حال اجرا مي باشد .

نماينده دولت در مهريز افزود : بازديد از کل مسیر گازسانی و مراحل تراشه برداری، حفاری، لوله گذاری و ساختن ایستگاه ها و .. انجام گرفت .

سيد محمد رستگاري باخدا قوت  به همه کارگران و عوامل مرتبط، بر ضرورت بیشتر هماهنگی و همکاری برای سرعت بخشیدن در اجرای عملیات لوله گذاری شبکه گاز طبیعی در این منطقه تاکید كرد.

 

فرماندار مهريز همچنين بيان داشت :  انقلاب اسلامي  بزرگ ما کارنامه بسیار خوبی در خدمت رسانی به مردم داشته است و اين پروژه هم یکی از حلقه های خدمتی به مردم می باشد  انشالله هر چه زودتر انجام و شاهد آسایش بیشتر و بهتر روستاییان عزیزشهرستان مهريز باشيم.