زمان : 17 Dey 1397 - 16:54
شناسه : 148488
بازدید : 5562
حضور مقامهای کشوری و استانی در غرفه مخابرات منطقه یزد حضور مقامهای کشوری و استانی در غرفه مخابرات منطقه یزد همزمان با با آغاز بکار سیزدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات استان یزد،مقامهای کشوری و استانی از غرفه مخابرات منطقه یزد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد- پس از آیین گشایش این نمایشگاه،محمد باقر اثنی عشری رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور،رسول سراییان دبیر کل این سازمان و هیئت همراه از غرفه مخابرات منطقه یزد بازدید و در جریان آخرین عملکرد و دستاوردهای مخابرات استان قرار گرفتند.

همچنین در جریان این بازدید ها طالبی استاندار یزد و هیئت همراه در غرفه مخابرات منطقه یزد حضور یافتند و زارع سرپرست مخابرات منطقه یزد حاضران را با آخرین فعالیتهای مخابرات یزد در عرصه ی ارتباطات و خدمات مخابراتی آشنا کرد.

شایان ذکر اینکه در روز پایان کار نمایشگاه مخابرات منطقه یزد به تمامی خریداران اینترنت پرسرعت و کسانی که از غرفه مخابرات بازدید کرده بودند به رسم یاد بود هدایایی اهدا کرد.

لازم به ذکر اینکه غرفه مخابرات در این نمایشگاه با هدف ارائه خدمات تلفن همراه نظیر ارائه سیم کارت رایگان دانش آموزی و دانشجویی،ارائه اینترنت پرسرعت طرح غزال و سایر خدمات جدید مخابراتی نظیر FTTH ،نورنتا و .... در این نمایشگاه حضور یافت.

گفتنی است سیزدهمین دوره نمایشگاه فناوری اطلاعات استان یزد(کامیتکس 13) با محوریت شهر هوشمند از 12تا 15 دیماه از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان یزد برگزار شد.