زمان : 15 Dey 1397 - 13:23
شناسه : 148472
بازدید : 5522
سفر چند ساعته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به بخش خضرآباد سفر چند ساعته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به بخش خضرآباد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به همراه مدیر عامل آبفار استان و فرماندار اشکذر با شرکت در جلسه اعضای شوراهای اسلامی بخش و شهر خضرآباد از پروژه آب رسانی به بخش خضرآباد نیز بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به همراه مدیر عامل آبفار استان و فرماندار اشکذر با شرکت در جلسه اعضای شوراهای اسلامی بخش و شهر خضرآباد از پروژه آب رسانی به بخش خضرآباد نیز بازدید کرد.
مدیر عامل آبفار استان در جمع اعضای شوراهای اسلامی بخش خضرآباد گفت: در دو سال گذشته ۱۲۰ میلیارد ریال برای پروژه آب رسانی به بخش خضرآباد هزینه شده که برای اتمام این پروژه بالغ بر دویست و پنجاه میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است.
محمد فاتحی با تشکر از صبوری مردم بخش خضرآباد در خصوص انتقال آب به این منطقه، افزود: میزان پیشرفت این پروژه در حال حاضر ۲۱ کیلومتر خط انتقال، چهار مخزن وایستگاه پمپاژ است که انشالله در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.
وی آماده سازی طرح اولیه برای مسیر یابی ادامه پروژه آب رسانی به روستاهای این منطقه را اولویت دیگر این سازمان برای بخش خضرآباد دانست.

محسن صادقیان در ادامه حضور خود در بخش خضرآباد به همراه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از پروژه تعریض جاده یزد به خضرآباد بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن قرار گرفت.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان در این بازدید با بیان اینکه ۶ کیلومتر از مسیر زیرسازی شده است، افزود: اعتبار استانی امسال این پروژه چهار میلیارد و سیصد میلیون ریال بوده که در روزهای گذشته ۳ میلیارد ریال از محل سه درصد نفت اختصاص داده شده است.
علی علیخانی ادامه داد: ۱۴کیلومتر از عملیات عمرانی جاده و ساخت هفت پل در مسیر باقیمانده که با اختصاص اعتبارات استانی و به موازات آن جذب اعتبارات ملی می توان شاهد اتمام این پروژه بود.
واگذاری زمین به جوانان ساکن درروستا، احیاومرمت قنوات، تعریض جاده اتابک به کذاب و گازرسانی به چهار روستای منطقه خمسیان از دیگر مشکلات مطرح شده توسط اعضای شورای اسلامی بخش و شهر خضرآباد بود که با معاون استاندار در میان گذاشتند و خواستار رفع آن شدند.