زمان : 07 Dey 1397 - 22:10
شناسه : 148277
بازدید : 4546
مجموعه امدادی، فرهنگی و ورزشی هلال‌احمر رفسنجان افتتاح شد با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور؛ مجموعه امدادی، فرهنگی و ورزشی هلال‌احمر رفسنجان افتتاح شد مجموعه بزرگ امدادی، فرهنگی و ورزشی هلال‌احمر رفسنجان با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور افتتاح شد.

مجموعه بزرگ امدادی، فرهنگی و ورزشی هلال‌احمر رفسنجان با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان، امام جمعه رفسنجان، فرماندار و نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان رفسنجان در خیابان سردار جنگل افتتاح شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان در مراسم افتتاح این مجموعه اظهار داشت: در ساخت این مجموعه خیلی از دستگاه‌ها به ما کمک کردند و کار شبانه‌روزی انجام شد مجموعه مس سرچشمه و شهرداری و همه مسئولان به ما کمک کردند.

رضا فلاح افزود: این مجموعه ورزشی در سه هزار و ۲۰۰ مترمربع زمین شامل ۴۰۰ مترمربع سوله ورزشی و مابقی پیست اسکیت و زمین چمن مصنوعی است و دیگر ورزش‌ها از جمله ورزش‌های رزمی، کاراته، فوتبال، دورچرخه‌سواری و ... را پوشش می‌دهد.

وی از افتتاح یک مرکز درمانی تجاری و یک هتل در دهه‌فجر در شهرستان بافت خبر داد و گفت: در بحث آسیب‌های اجتماعی ورود کردیم و این مجموعه در خدمت ورزش جوانان رفسنجان به ویژه امدادگران و جوانان هلال‌احمر خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان عنوان کرد: در رفسنجان کسب رتبه اول تیم دادرس در دو سال متوالی را داشتیم همچنین یکی از سه داروخانه‌های هلال‌احمر استان در رفسنجان است که رتبه اول استان را سال گذشته از آن خود کرده است.

فلاح ادامه داد: رفسنجان اولین شهرستانی است که تیم امدادی کوهستان اسب سوار را راه‌اندازی کرده است، کسب مقام سوم مسابقات امدادی دانشجویان از دیگر افتخارات این شهرستان است و حضور فعال در مدیریت بحرن استان توسط جمعیت هلال‌احمر رفسنجان را داریم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان یادآور شد: بیش از ۲۰۰ خانه هلال در استان داریم که بیش از ۷۲ خانه مربوط به رفسنجان است.

وی بیان داشت: سعی کردیم به سمت علمی بودن و داوطلبانه‌محور بودن برویم و اگر امدادگران جوانان و داوطلبان نباشند جمعیت هلال‌احمر تنها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور ظهر امروز در بدو ورود به رفسنجان، پس از استقبال مسئولان شهرستان از باغات شفیع‌پور رفسنجان بازدید کرد و از نزدیک در جریان این موقوفات قرار گرفت، ۶.۵ هکتار از این باغات در جوار منازل مسکونی قرار گرفته‌اند که باید تعیین تکلیف شوند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر همچنین علاوه بر بازدید از داروخانه هلال احمر رفسنجان و حضور در بیمارستان مرادی رفسنجان، از روستای حسین‌آباد ده‌شفیع از توابع بخش مرکزی که بخش زیادی از باغات پسته وقف هلال‌احمر در این روستا واقع شده است، بازدید کرد./ مهر