زمان : 25 Azar 1397 - 16:40
شناسه : 148036
بازدید : 4950
اولین مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن بافق کتاب‌های خود را به کتابخانه آهنشهر اهدا کرد در مراسمی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان بافق اولین مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن بافق کتاب‌های خود را به کتابخانه آهنشهر اهدا کرد خلیل راستار، اولین مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در مراسمی که با حضور فرماندار و جمعی از مردم و مسئولان بافق برگزار شد، 130 جلد از کتاب‌های نفیس خود را به کتابخانه عمومی «شهید بهشتی» آهن‌شهر اهدا کرد.

 در ابتدای این مراسم علی‌اکبر رحیمی بافقی، مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی بافق، یاد و خاطره مدیران پیشین این شرکت را گرامی‌داشت و تلاش تمامی کارکنان و کارگران این مجموعه راستود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد،وی بر نقش پررنگ شرکت سنگ آهن در توسعه امر کتاب و کتابخوانی در بافق و شهرک آهن‌شهر تأکید کرد و گفت: مدیریت سنگ‌آهن بافق در تلاش است کتاب یکی از اجزای زندگی کارکنان و کارگران این مجموعه باشد و شخص بنده نیز مطالعه را جزو برنامه‌های ثابت روزانه خود قرار داده‌ام.

خلیل راستار، اولین مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق نیز در این مراسم مطالبی در خصوص مشکلات زمان حضور خود در شرکت، اهدافش در چارچوب احیای سنگ آهن و تلاش و پشتکار پرسنل شرکت بیان کرد.

وی با اشاره به اهدای مجموعه‌ای نفیس از کتاب‌های شخصی خود به کتابخانه آهن‌شهر، تصریح کرد: این مجموعه شامل 130 جلد کتاب ارزشمند و مفید است که امیدوارم مطالعه آنها برای اعضا و مراجعان کتابخانه آهن‌شهر نیز سودمند باشد.

راستار همچنین ابراز امیدواری کرد سایر پیشکسوتان شرکت سنگ‌آهن نیز داشته‌های مطالعاتی خود را برای استفاده بهینه دیگران به کتابخانه‌ها اهدا کنند.

محمد زاده‌رحمانی، فرماندار بافق نیز در سخنانی با تأکید بر زنده نگه داشتن یاد گذشتگان، اظهار داشت: متأسفانه کتاب در جامعه ما مظلوم واقع شده است و باید با توجه و تلاش بیشتر، هم‌نشینی با این یار دیرینه را زنده کنیم.

وی با قدردانی از اقدام ارزشمند نخستین مدیرعامل سنگ‌آهن بافق در اهدای مجموعه‌ای از کتاب‌های خود به کتابخانه، از اهدای مجموعه 50 جلدی از کتاب‌های استاد قلم‌سیاه به کتابخانه شهید بهشتی آهن‌شهر خبر داد.

الهام آقایی، رئیس اداره کتابخانه شهرستان بافق نیز اهدای کتاب را امری نیک و پسندیده دانست و گفت: اهدای کتاب علاوه بر اینکه می‌تواند تجربیات مطالعاتی افراد را در اختیار تعداد بیشتری از افراد جامعه قرار دهد، باعث غنای هرچه بیشتر منابع کتابخانه‌ها خواهد شد.

وی همچنین از اقدام فرهنگی و ارزشمند راستار، مدیرعامل پیشین سنگ‌آهن بافق تشکر کرد.

شعرخوانی توسط یکی از اعضای کودک کتابخانه و تقدیر از حرکت فرهنگی و ارزشمند خلیل راستار از دیگر برنامه‌های این نشست بود.