زمان : 18 Azar 1397 - 00:02
شناسه : 147918
بازدید : 4202
هلال احمر نماد بشردوستی و مشارکت مردمی / هلال احمر یزد پیشتاز خدمات سرپرست استانداری یزد : هلال احمر نماد بشردوستی و مشارکت مردمی / هلال احمر یزد پیشتاز خدمات سرپرست استانداری یزد از هلال احمر به عنوان بزرگترین نماد بشردوستی و مشارکت مردمی در امور مختلف یاد کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ، محمدعلی طالبی سرپرست استانداری یزد در مراسم اختتامیه بیست و نهمین دوره مسابقات رفاقت مهر در بخش برادران که در سالن همایش های هلال احمر برگزار شد، اظهار داشت: رفاقت مهر نشان دهنده عزم خوب و قابل تحسین جوانان هلال احمر برای انجام رسالتی  است که بر عهده دارند.

وی بیان کرد: رسالت مهم جوانان هلال احمر، توانمندسازی خود برای ارائه خدمت بشردوستانه به مردم در سرفصل‌های مختلف است.

سرپرست استانداری یزد از هلال احمر به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای مشارکت مردمی یاد کرد و اظهار داشت: هلال احمر برند و نماد بشردوستی است و در هر اقدام بشردوستانه ای که در هر نقطه از کشور برگزار می شود، رد پای هلال احمر هویداست.

طالبی یادآور شد: هلال احمر جایگاه شایسته‌ای در مناسبت‌ها و رویدادها و حوادث مختلف دارد و خدمات مختلفی را برای هر حوزه توسط نیروهای توانمند خود از جوانان گرفته تا نیروهای امداد و نجات انجام می‌دهد.

وی با اشاره به فعالیت‌های هلال احمر استان یزد خاطرنشان کرد: یزد اگرچه در سوانح مختلف نظیر زلزله کمتر دچار مشکل شده اما در هر نقطه‌ای از کشور، هر حادثه‌ای که رخ داده باشد، هلال احمر یزد برای خدمت رسانی و انجام اقدامات بشردوستانه پیشتاز است.

طالبی ضمن قدردانی از حضور جوانان هلال احمر از سراسر کشور اسلامی در جهان‌شهر یزد افزود: این مسابقات تلاش برای توانمندسازی جوانان در راستای انجام فعالیت‌های بشردوستانه بوده و جنبه رفاقتی آن بسیار حائز اهمیت است.

افزود: رفاقت مهر نشان‌دهنده عزم خوب و قابل‌تحسین جوانان این نهاد برای انجام رسالتی است که بر عهده‌دارند. 

وی بابیان اینکه سازمان جمعیت هلال‌احمر جایگاه بسیار ویژه‌ای در کشور دارد، اظهار داشت: یزد گرچه در سوانح مختلف کمتر دچار مشکل است اما در هر نقطه‌ای از کشور، حادثه‌ای رخ‌ دهد ، در خط مقدم امدادرسانی و نجات قرار دارد.