زمان : 14 Azar 1397 - 18:58
شناسه : 147839
بازدید : 4644
بازدید معاون امور دهیاری های وزارت کشور از روستاهای شهرستان بهاباد بازدید معاون امور دهیاری های وزارت کشور از روستاهای شهرستان بهاباد معاون امور دهیاری های وزارت کشور به همراه مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد و جمعی از مسئولین از برخی روستاهای بخش های مرکزی و آسفیچ شهرستان بهاباد بازدید و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

معاون امور دهیاری های وزارت کشور به همراه مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد و جمعی از مسئولین از برخی روستاهای بخش های مرکزی و آسفیچ شهرستان بهاباد بازدید و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ "سعيدرضا جندقيان" معاون امور دهیاری های وزارت کشور به همراه "محمود زارع" مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد و هیأت همراه در معیت فرماندار بهاباد، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، سرپرست بخشدار مرکزی، بخشدار آسفیچ، رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین از برخی روستاهای بخش های مرکزی و آسفیچ بازدید و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

معاون امور دهیاری های وزارت کشور در ابتدای این سفر از کمپ گردشگری روستای ده عروس بازدید و با حضور در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای احمدآباد با مردم این روستا دیدار نمود.

"سعيدرضا جندقيان" سپس از شهرک های مسکونی روستاهای احمدآباد و کریم آباد، روند احداث پروژه مشارکتی مرکز جامع سلامت احمدآباد و زمین چمن مصنوعی در حال احداث روستای کریم آباد که بزرگترین زمین چمن مصنوعی روستایی استان یزد است بازدید و ازنزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

وی در ادامه سفر خود به شهرستان بهاباد با حضور در بخش آسفیچ از بقعه متبرکه امامزادگان سیدمحمد و سیدعلی آسفیچ بازدید و طرح های های توسعه ای جنب این امامزاده از جمله احداث ورزشگاه، مجتمع خدماتی رفاهی و بازارچه محلی مطرح و پیشنهادتی برای اجرای آنها مطرح شد.

جندقيان سپس از مراحل پایانی احداث کارخانه مشارکتی کوسیلیکات سدیم آسفیچ با مشارکت بیش از 180 خانوار روستایی و همچنین سایت گیاهان دارویی روستای وحدت آباد که بیش از 40 نوع گیاه دارویی جهت تکثیر و پرورش کاشت می شود بازدید نمود.

در پایان این بازدیدها جلسه ای در محل دبیرستان امیرکبیر آسفیچ به منظور جمع بندی مشکلات مطرح شده برگزار و ضمن بررسی مشکلات مطرح شده در بازدیدهای صورت گرفته، آسفالت و اجرای سنگ فرش معابر روستایی، ضرورت استقرار ایستگاه آتش نشانی روستایی، جاذبه های گردشگری و مشکلات دهیاریهای این شهرستان مطرح و مقرر شد مکاتبات لازم از سوی معاون امور دهیاری های وزارت کشور و مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری برای رفع آنها انجام شود.