زمان : 27 Aban 1397 - 17:33
شناسه : 147521
بازدید : 3412
افتخاری دیگر برای قالی قمات؛ متولی فرش قمات از معتبرترین نهاد پژوهشی اروپا دکترای افتخار گرفت افتخاری دیگر برای قالی قمات؛ متولی فرش قمات از معتبرترین نهاد پژوهشی اروپا دکترای افتخار گرفت
 

یزدفردا : محمد شکاری دهج، متولی برند فرش دستباف قم و یزد، موفق به دریافت دکترای افتخاری از معتبرترین نهاد پژوهشی اروپا شد.

به گزارش یزدفردا :، قالی قمات به عنوان برند قالی دستباف قم و یزد در ادامه کسب افتخارات ملی و بین‌المللی خود همچون نشان نخل طلایی و ... این بار موفق به کسب کد ریجستری معتبر در ۱۱۸ کشور جهان شد.

در نشست بین المللی بنیانگذاران و رهبران تحول اقتصادی و کارآفرینی که در آبان‌ماه ۹۷ به طور همزمان در لندن، دبی و ایران (تهران مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران ) زیر نظر سازمان مطالعات اقتصادی اروپا EIU برگزار شد، دکتر محمد شکاری دهج به عنوان رئیس خانه هنرمندان قالیباف موفق به دریافت تندیس و مدرک دکترای افتخاری مدیریت از معتبرترین نهاد علمی و پژوهشی اروپا EFMD شد.

 

همچنین دکتر فاطمه عسکری، از دیگر مدیران خانه هنرمندان قالیباف نیز موفق به دریافت تندیس و مدرک دکترای افتخاری مدیریت از معتبرترین نهاد علمی و پژوهشی اروپا EFMD با کد ریجستری و معتبر در ۱۱۸ کشور جهان شد.

شکاری دهج بارها به عنوان کارآفرین نمونه کشور موفق به کسب جوایز متعدد از مسئولان شده و اکنون نیز یکی از کارآفرینان و صادرکنندگان برتر کشور به شمار می‌رود.

این کارآفرین نمونه یزدی با راه اندازی کارگاه‌های قالیبافی در مناطق محروم و روستایی، علاوه بر ایجاد اشتغال برای روستاییان و جلوگیری از مهاجرت آنها، از هنر سرپنجه‌های هنرمند زنان و مردان روستایی بهره گرفته و از این ظرفیت به درستی استفاده کرده و برندی با عنوان قالی قمات را خلق کرده است.