زمان : 24 Aban 1397 - 12:08
شناسه : 147470
بازدید : 3579
در دومین روز یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی یزد چه گذشت در دومین روز یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی یزد چه گذشت در دومین روز از برگزاری یازدهمین نمایشگاه صنایع دستی یزد شاهد استقبال خوب مردم، علاقمندان و فعالان حوزه صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه های این استان بودیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد؛ در یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و دومین نمایشگاه تخصصی زیلو، حصیر و زیراندازهای سنتی یزد، هنرمندان 25 استان کشور تولیدات و محصولات خود را در 205 غرفه در معرض دید و عرضه قرار داده اند.

محصولات عرضه شده در این نمایشگاه از تنوع بالایی برخوردار است و زیلو، حصیر، نقاشی روی شیشه، خاتم کاری، قلمزنی، سفالگری، چاقوسازی، صنایع چوب و عروسک و... از جمله محصولات استان ها در یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی یزد می باشد.

گفتنی است: حضور هنرمندان صنایع دستی کشور و تنوع ارائه محصول، صنایع دستی ماندگار استان ها، موسیقی دلنشین نواحی مختلف کشور، لباس محلی رنگین و زیبای اقوام مختلف ایرانی و... عامل افزایش حضور بازدیدکنندگان در این نمایشگاه شده است.

لازم به ذکر است: یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و دومین نمایشگاه تخصصی زیلو، حصیر و زیراندازهای سنتی یزد از بیست و دوم آبان ماه در محل دایمی نمایشگاه بین المللی یزد آغاز شده و تا بیست و ششم این ماه ادامه خواهد داشت.