زمان : 19 Mehr 1397 - 10:20
شناسه : 146951
بازدید : 4732
عضویت رایگان کودکان اردکانی در کتابخانه‌های عمومی به مناسبت روز جهانی کودک رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اردکان خبر داد؛ عضویت رایگان کودکان اردکانی در کتابخانه‌های عمومی به مناسبت روز جهانی کودک همزمان با روز جهانی کودک، جمعی از کودکان مهدهای کودک شهرستان اردکان به همراه مربیان خود از کتابخانه‌های عمومی شهرستان دیدن کردند و به عضویت رایگان کتابخانه‌ها درآمدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، حسین پایدار، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردکان در این خصوص گفت: در این بازدیدها که با حضور پرشور نونهالان اردکانی همراه بود، کودکان شرکت‌کننده علاوه بر عضویت رایگان در کتابخانه، به انجام فعالیت‌های متنوع فرهنگی پرداختند.

وی افزود: نشست‌های جمع‌خوانی کتاب،‌ بازی‌های شاد،‌ قصه‌گویی،‌ نقاشی،‌ کاردستی و جشن کتاب، از جمله برنامه‌هایی بود که کودکان در آنها مشارکت داشتند.

پایدار تصریح کرد: تمامی کتابخانه‌های عمومی اردکان مجهز به بخش کودک است و بیش از 3 هزار کودک و نوجوان در کتابخانه‌ها عضو هستند. در مجموع 24 هزار نسخه کتاب نیز در بخش‌های کودک کتابخانه‌های عمومی اردکان موجود است.