زمان : 18 Mehr 1397 - 16:00
شناسه : 146942
بازدید : 4579
همایش «کودک خانواده و زندگی خوب» در بهاباد برگزار شد به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان همایش «کودک خانواده و زندگی خوب» در بهاباد برگزار شد به مناسبت هفته کودک، همایش «کودک، خانواده و زندگی خوب» به همت اداره کتابخانه‌های شهرستان بهاباد و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، حسین خادمی، نویسنده و صاحب‌نظر در حوزه کودک و خانواده در این نشست با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حوزه جنگ نرم دشمنان علیه ملت ایران، گفت: هدف اصلی جنگ نرم، تغییر باورها و سست کردن ایمان مردم است.

وی افزود: در این جنگ پیچیده و خاموش، دشمن ایمان و معرفت مردم را نشانه گرفته و به سراغ سنگرهای معنوی می‌رود که آن‌ها را منهدم کند.

خادمی تصریح کرد: شبکه‌ها اجتماعی و فضای مجازی در کنار مزایای بسیار، معایب و خطراتی نیز دارد که عدم آشنایی کامل با آن می‌تواند آسیب‌هایی را برای خانواده‌ها به بار آورد که در این خصوص، بالا بردن سواد رسانه‌ای و سواد سایبری فرزندان و اعضای خانواده، موضوعی است که می‌تواند از آسیب‌های این حوزه بکاهد.

گفتنی است، این نشست با حضور جمعی از بانوان خانه‌دار عضو کتابخانه‌های عمومی و دانش‌آموزان دبستان دخترانه شاهد بهاباد در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان این شهرستان برگزار شد.