زمان : 18 Mehr 1397 - 15:56
شناسه : 146936
بازدید : 5099
کتابخانه حاج علی‌اکبر محبوبی مهریز فضای مناسب و دلپذیری دارد فرماندار مهریز در بازدید از کتابخانه حاج علی‌اکبر محبوبی: کتابخانه حاج علی‌اکبر محبوبی مهریز فضای مناسب و دلپذیری دارد فرماندار مهریز در بازدید از کتابخانه عمومی حاج علی اکبر محبوبی مهریز از فضای مناسب و لذت‌بخش این کتابخانه ابراز رضایت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه­های عمومی شهرستان مهریز، سیدمحمد رستگاری، فرماندار مهریز در این بازدید که محمود زارع، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد و همراه وی نیز حضور داشتند، با ابراز رضایتمندی از فضای مناسب کتابخانه، از اجرای کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های فرهنگی متنوع کتابخانه تقدیر کرد.

وی بر اهمیت و جایگاه کتابخانه­های عمومی در توسعه فرهنگی جامعه تأکید کرد و کتابخوانی را بهترین راه برای افزایش دانش عمومی دانست.

علیرضا محسنی، مسئول کتابخانه عمومی حاج علی اکبر محبوبی نیز در این بازدید، توضیحاتی در خصوص بخش­ها و فعالیت‌های مختلف کتابخانه ارائه کرد.

گفتنی است، کتابخانه عمومی حاج علی اکبر محبوبی روستای گردگوه به همت خیر این مجموعه و با صرف مبلغ 2 میلیارد ریال، در دهه فجر سال گذشته به بهره‌برداری رسید و هم‌اکنون 242 عضو فعال دارد.