زمان : 12 Mehr 1397 - 12:56
شناسه : 146812
بازدید : 13817
انتقاد تند نایب رییس شورای اسلامی شهر بافق به مسؤلین یزد در جلسه تودیع و معارفه رییس هلال احمر انتقاد تند نایب رییس شورای اسلامی شهر بافق به مسؤلین یزد در جلسه تودیع و معارفه رییس هلال احمر به صراحت می گویم بافق از زمان انقلاب دومین شهرستانی است که بعد از یزد قیام کرد در ۸ سال دفاع مقدس بیشترین جوانان از بافق از نظر جمعیتی به جبهه رفتند و نسبت به شهرستان بالاترین سردار شهید را اهدا کرده است اما متاسفانه مورد بی مهری تمام مسوولین استان در تمام دولت ها قرار گرفته است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بافق گفت: استان از بکارگیری نیروهای بافقی در سمت ها فراری است.

سید محمد باقی زاده در جلسه تکریم و معارفه رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق ضمن تسلیت ایام محرم و قدرداتی از خدمات جعفر حسن پور اظهار داشت: خوش آمد می گویم خدمت محمد رضا فتاحی.

باقی زاده افزود:فتاحی در مدیریت چندین سال جمعیت هلال احمر و عملکرد در بخشداری نشان داد فردی توانمند است.

وی با اشاره به اینکه به نمایندگی از مردم بافق از مسوولین استان و هلال احمر گلایه مند هستم عنوان کرد: جناب آقای حرازی نمیدانم چرا استان از نیروهای توانمند بافقی فراری است؟!!

باقی زاده با بیان اینکه حرفی را بیان می کنم از شناخت به فتاحی است تصریح کرد:زشت است وی بعد از چند سال خدمات در استان و شهرستان به جایگاه بافق برگردد هرچند ما به حضور این شخص توانمند در بافق افتخار می کنیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بافق ادامه داد: خوشحالیم و خرسند که تحولات بهتری را در هلال احمر شاهد خواهیم بود‌ اما نمیدانم چرا بچه بافقی برای مسوولین استان پذیرش ندارد.

رئیس سابق شورای اسلامی شهر بافق با اشاره به دغدغه چهل ساله مردم بافق در خصوص عدم بکارگیری بافقی ها در سمت های استان خاطر نشان کرد:این سوالی که در هیچ دولتی به بافقی ها جواب داده نشده است!!! و از مسوولین استان انتقاد می کنم.

باقی زاده بیان کرد: به صراحت می گویم بافق از زمان انقلاب دومین شهرستانی است که بعد از یزد قیام کرد در ۸ سال دفاع مقدس بیشترین جوانان از بافق از نظر جمعیتی به جبهه رفتند و نسبت به شهرستان بالاترین سردار شهید را اهدا کرده است اما متاسفانه مورد بی مهری تمام مسوولین استان در تمام دولت ها قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه رسم جلسه تکریم و معارفه تعارفات است عنوان کرد:انتظار می رفت از فتاحی به عنوان نیروی توانمند و قوی در یکی از معاونت ها استفاده می شد به صراحت می گویم وی از هیچکدام از معاونت ها کمتر نبود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بافق ادامه داد:بعد از چهل سال یک مدیر کل بافقی و آن هم احتمالا قرآن باز کردند تا مسعود شریعتی به مدیر کلی راه یابد.

مقام مسوول با اشاره به اینکه هیچ بافقی در استانداری سمتی ندارد تصریح کرد:ورود فتاحی به سمت سابق برای مردم سنگین است که این یک بی مدیریتی می باشد.

وی با اشاره به خونگرمی و مردم داری بافقی ها متذکر شد: زاده رحمانی را به عنوان مدیری بومی و توانمند می پرستیم.

وی گفت: در استانداری به هر اتاقی که سر بزنید از سه نفر یکی اردکانی و میبدی است.

باقی زاده با بیان اینکه بافقی ها برای پیگیری یک نامه در استانداری باید ملتمس آبدارچی شوند عنوان کرد: کاش دریابیم که بافقی توانمند است و می تواند در امر توسعه و پیشرفت تحول ایجاد کند.

وی در پاسخ به اینکه دکتر طالبی هم بافقی است بیان کرد: وی از بافق رد شده است.