زمان : 07 Mehr 1397 - 23:15
شناسه : 146690
بازدید : 5023
بازدید فرماندار بافق از پایگاه آتش نشانی این شهرستان به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی انجام شد؛ بازدید فرماندار بافق از پایگاه آتش نشانی این شهرستان محمد زاده رحمانی فرمانداربافق در دیدار با کارکنان پایگاه آتش نشانی بافق از تامین یک دستگاه خودرو آتش نشانی جدید جهت خدمات دهی بهتر به شهروندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق به همراه شهردار و هیئت همراه از ایستگاه آتش نشانی این شهرستان بازدید نمود.

محمد زاده رحمانی در این بازدید که به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی انجام شد، با کارکنان این پایگاه دیدار و ضمن عرض خسته نباشی این روز را به ایشان تبریک گفت.

وی همچنین افزود: در زمان وقوق حوادث استرس و فشاری که به آتش نشانان وارد می شود زیاد است و بعضا سطح انتظار و توقعات حادثه دیدگان در این مواقع فراتر از توانمندی زحمت کشان این عرصه می باشد که آنان با  سعه صدر این مسائل را تحمل می کنند.

فرماندار بافق عملکرد آتش نشانان شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و  ادامه داد: خوشبختانه عملکرد پرسنل آتش نشانی شهرستان درحوادث گوناگون مثبت بوده و در بازه زمانی استاندار در صحنه و حوادث حاضر شده و وظیفه خود را به نحو مطلوب انجام داده اند.

زاده رحمانی در پایان همچنین از خدمات و همکاری پرسنل آتش نشانی شهرستان دربرگزاری برنامه ها و همایش ها تقدیر و تشکر نمود.