زمان : 31 Shahrivar 1397 - 21:24
شناسه : 146556
بازدید : 4152
 برگزاری جشن شکوفه‌ها با حضور بخشدار مرکزی میبد برگزاری جشن شکوفه‌ها با حضور بخشدار مرکزی میبد هم‌زمان با سراسر کشور مراسم نمادین جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها ویژه دانش آموزان اول ابتدایی و پیش‌دبستانی با حضور بخشدار مرکزی و مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان در آموزشگاه ضیایی روستاهای رکن‌آباد و مهرآباد از توابع بخش مرکزی میبد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، هم‌زمان با سراسر کشور مراسم نمادین جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها ویژه دانش آموزان اول ابتدایی و پیش‌دبستانی با حضور "محمدجواد احمدی" بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین شهرستان در آموزشگاه ضیایی روستاهای رکن‌آباد و مهرآباد از توابع بخش مرکزی میبد برگزار شد.

"محمدجواد احمدی" بخشدار مرکزی میبد در این مراسم هم‌زمانی سالگرد دفاع مقدس و بازگشایی مدارس را اتفاق مبارکی دانست و گفت: همه باهم باید تلاش کنیم فضای بانشاطی در همه مدارس ایجاد کنیم تا کودکان ما باروحیه بهتری درس بخوانند و برای آینده خود افراد مفیدی باشند. 

بخشدار مرکزی میبد در پایان ضمن تبریک فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس به معلمین و فرهنگیان و دانش آموزان؛ از مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان به خاطر برگزاری نمادین جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها ویژه دانش آموزان اول ابتدایی و پیش‌دبستانی شهرستان در بخش مرکزی تقدیر و تشکر نمود.

"محسن موحدی فر" مدیر آموزش‌وپرورش میبد نیز در این مراسم گفت: امروز سی ویکم شهریور 2 هزار و 300 کلاس اولی در شهرستان میبد راهی مدارس شدند.

اجرای سرود و اهداء جوایز به کلاس اولی‌ها از برنامه‌های این مراسم بود.