زمان : 18 Shahrivar 1397 - 23:46
شناسه : 146388
بازدید : 4414
تقدیر از شرکت تعاونی پیشگامان پست بادپا به عنوان تعاون برتر ملی تقدیر از شرکت تعاونی پیشگامان پست بادپا به عنوان تعاون برتر ملی با اهدای تندیس و لوح سپاس از شرکت تعاونی پیشگامان پست بادپا در سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر ملی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان،  در سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر ملی که به مناسبت هفته تعاون با حضور محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهندس کلانتری معاون وزیر تعاون و دکتر ربیعی برگزارشد از دکترمحمدرضا رضایی نژاد رئیس هیئت مدیره و هادی اسلامی مدیرعامل شرکت تعاونی پیشگامان پست بادپا به عنوان تعاونی برتر ملی با اهدای تندیس تجلیل و تقدیر شد.

 در این جشنواره مهندس کلانتری با تاکید بر اهمیت بخش اقتصاد تعاونی گفت: امروز کشور بیش از هر زمان دیگری نیاز به فرهنگ تعاون و همیاری به معنی عام کلمه دارد.

وی ادامه داد: باید در کشور تعاونی به وسعت ایران تاسیس کنیم به این معنی که همه شهروندان ایرانی عضو آن باشند و اصول تعاونی را رعایت کنند که امانت، صداقت، همیاری و مشارکت از جمله اصول تعاونی هستند.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به فعالیت ۹۳ هزار شرکت تعاونی در کشور گفت: شرکت های تعاونی به طور خاص ظرفیت بسیار بزرگی در اقتصاد کشور هستند که باید از توانمندی های این بخش از اقتصاد برای توسعه اقتصادی کشور بهره بگیریم ضمن اینکه فرهنگ تعاون باید به معنی عام در جامعه جای خود را به رفتارهای ناشایست و فساد دهد.