زمان : 15 Shahrivar 1397 - 22:13
شناسه : 146368
بازدید : 4896
شهروندان مهریز برای راه اندازی موکب در کربلا همکاری کنند شهروندان مهریز برای راه اندازی موکب در کربلا همکاری کنند

حجت الاسلام عبدالرضا محي الديني امام جمعه مهریز گفت: مردم برای تشکیل موکب این شهرستان در کربلا معلی برای پذیرایی از شرکت کنندگان در راهپیمایی اربعین حسینی با مسئولان ستاد عتبات عالیات همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار يزدفردا،حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز سه شنبه در نشستی با رابطان ستاد عتبات شهرستان در شهر و روستا ها ، افزود: برای نخستین بار در ماه محرم یک موکب بزرگ برای خدمت به زائران فعالیت می کند.
وی اظهار داشت: رابطین عتبات، سرمایه های گرانقدری هستند که در جذب نذر و جمع آوری کمک های مردمی برای ساخت و ساز عتبات نقش ارزنده ای بر عهده دارند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز در ادامه، برنامه های ستاد در آستانه ماه محرم را تشریح کرد و از رابطان خواست با تشکیل جلسات در محلات و روستاها از این ماه به ویژه در دهه اول محرم بهترین بهره برداری را انجام دهند.
همچنین مسئول موکب انصار المهدی (عج) مهریز، گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کرد و از افراد خواست در برپایی موکب نهایت تلاش را به عمل آورند.
محمود زارع زاده افزود: کمک به عتبات عشق و علاقه مردم به ائمه اطهار (س) را نشان می دهد و همه مردم در کنار مسئولان برای برپایی مناسب کوکب همکاری کنند.