زمان : 07 Shahrivar 1397 - 13:24
شناسه : 146297
بازدید : 6034
تجلیل بخشدار مرکزی میبد از سازنده چمفراسکورینگ در هفته دولت تجلیل بخشدار مرکزی میبد از سازنده چمفراسکورینگ در هفته دولت بخشدار مرکزی میبد از سجاد رنجبر ساز، سازنده دستگاه چمفراسکورینگ که در کالیبره کردن کاشی کاربرد دارد؛ هم‌زمان با ششمین روز از هفته دولت و عید سعید غدیر خم با اهداء لوح و هدایایی تجلیل نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، "محمدجواد احمدی" بخشدار مرکزی میبد با حضور در شهرک صنعتی جهان و در کارگاه تراشکاری، از سجاد رنجبر ساز، سازنده دستگاه چمفراسکورینگ که در کالیبره کردن کاشی کاربرد دارد؛ هم‌زمان با ششمین روز از هفته دولت و عید سعید غدیر خم با اهداء لوح و هدایایی تجلیل نمود.

محمدجواد احمدی سپس با حضور دریکی از واحدهایی تولید کاشی‌های سه‌بعدی که به‌تازگی این دستگاه را نصب و به کار گرفته است با فرایند کار این دستگاه آشنا شد.

احمدی در این بازدید ضمن تبریک هفته دولت و عید سعید غدیر خم گفت: مهندس خادم الحسینی و اندیشمند که به این صنعتگر جوان و دستگاه ایرانی در سال حمایت از کالای ایرانی اعتماد کرده‌اند و در واحد تولیدی خود نصب‌کرده‌اند قابل‌ستایش است و باید از آن‌ها هم تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است دستگاه چمفر که از نوع خارجی با مبلغ 179 میلیون تومان وارد ایران می‌شده؛ برای نخستین بار در کشور و در تراشکاری میبد ظرف 15 روز تنها با مبلغ 40 میلیون تومان در سال حمایت از کالای ایرانی ساخته‌شده است.