زمان : 07 Shahrivar 1397 - 12:39
شناسه : 146293
بازدید : 5449
 جلسه پرسش و پاسخ در روستای مهرآباد بخش مرکزی میبد هم زمان باهفته دولت صورت گرفت؛ جلسه پرسش و پاسخ در روستای مهرآباد بخش مرکزی میبد به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، جلسه پرسش و پاسخ با حضور بخشدار مرکزی وجمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در روستای مهرآباد بخش مرکزی میبد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور "محمدجواد احمدی" بخشدار مرکزی میبد و جمعی از مسئولین شهرستان جلسه پرسش و پاسخ با اهالی روستای مهرآباد از توابع بخشداری مرکزی که در مسجد شهید صدوقی این روستا گرد هم آمده بودند برگزار شد.

در این جلسه ابتدا "محمد جواد احمدی" بخشدار مرکزی میبد ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت و عید سعید غدیر شفافیت، کارآمدی و پاسخگویی را ازجمله مهم‌ترین اهداف دولت دانستند.

محمدجواد احمدی گفت: حضور مسئولین در جمع مردم باعث رونق اعتماد مردم به مسئولین و درک مشترک مسئولین و مردم از مشکلات و خدمات انجام‌شده می‌شود.

در این جلسه که طبق برنامه زمان‌بندی تنظیم گردید مسائل و مشکلات مطروحه از سوی مراجعین با ارائه پاسخ از سوی بخشدار مرکزی و مسئولین حاضر با موضوع های آب، مسکن، میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی در این جلسه همراه بود.