زمان : 06 Shahrivar 1397 - 14:11
شناسه : 146265
بازدید : 4525
بازدید مدیر کل دامپزشکی استان یزد از کشتارگاه های دام استان یزد در روز عید سعید قربان بازدید از کشتارگاه های دام استان توسط مدیر کل دامپزشکی صورت گرفت بازدید مدیر کل دامپزشکی استان یزد از کشتارگاه های دام استان یزد در روز عید سعید قربان دکتر علی اکبر حدادزاده در روز عید سعید قربان از کشتارگاه های دام استان یزد بازدید و نحوه عملکرد آن ها را مورد بررسی قرار داد .

 

به گزارش روابط عمومی ادره کل دامپزشکی استان یزد : در راستای هماهنگی های صورت گرفته برای عملی شدن قربانی دام های استان در کشتارگاه، مدیر کل دامپزشکی استان یزد ، در روز عید سعید قربان با گشت زنی در سطح شهر و بازدید از کشتارگاه های استان ، وضعیت کشتارگاه و نحوه عملکرد مسئولان در این محیط را مورد بررسی قرار داد .

 

حدادزاده تصریح کرد : با توجه به آنکه کشتارگاه های دام استان ظرفیت انجام قربانی برای کلیه شهروندان را دارا می باشد ؛ نظارت، رسیدگی و خدمت رسانی به شهروندان در کشتارگاه ها به نحو احسن صورت گرفته است .

 

این مقام مسئول گفت : نظر به اینکه با کشتار دام در کشتارگاه و زیر نظر ناظرین شرعی و بهداشتی ضمن رعایت اصول شرعی و مستحبات قربانی کردن دام ، خطر انتقال بیماری های مشترک به صفر می رسد ؛ امیدواریم همه ساله شاهد همکاری در این مهم باشیم .