زمان : 20 Mordad 1397 - 15:47
شناسه : 146082
بازدید : 3910
ضرورت تسريع در اجراي طرح هاي گازرساني و تكميل پروژه جاده منشاد زردين شهرستان مهريز ضرورت تسريع در اجراي طرح هاي گازرساني و تكميل پروژه جاده منشاد زردين شهرستان مهريز در ديدار مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري با فرماندار، بخشدار و دهياران بخش مركزي مهريز بر ادامه اجرای پروژه جاده منشاد به زردین وتامین آب آشامیدنی روستاها تاکید شد .

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، مديرکل دفتر امور روستائي و شوراهاي استانداري در این نشست خدمات رساني به روستاها را يکي از وظايف مسئولان دانست و گفت: با توجه به وضعيت بحراني آب مهم ترين وظيفه دهياران، آبرساني به روستاهاست تا مردم دچار کمبود آب آشاميدني نشوند.
«محمود زارع رشكوئيه» ادامه داد: خوشبختانه طرح‌هاي گازرساني و احداث جاده منشاد به زردين در حال پيشروي است و اميدواريم هرچه زودتر شاهد افتتاح جاده منشاد زردين باشيم.
زارع افزود: با راه اندازي اين جاده فاصله مناطق پشت کوه به منشاد نزديک‌تر مي‌شود و توسعه و رونق اقتصادي منشاد را به دنبال خواهد داشت.
«سيدمحمد رستگاري» فرماندار شهرستان مهريز نيز در این نشست دهياران را نماينده دولت در روستاها دانست و با بيان اينكه دهياران مي توانند با برنامه ريزي دقيق به عمران و آباداني روستاها بپردازند؛ بر ادامه پروژه جاده منشاد زردين و تامين آب آشاميدني منطقه منشاد تاکید کرد.
گفتني است در ادامه اين نشست بخشدارمرکزي شهرستان مهريز و دهياران به ارائه گزارشي از اقدامات صورت گرفته در روستاها پرداختند و خواستار توجه بيشتر مسئولان به روستاها شدند.