زمان : 17 Mordad 1397 - 11:54
شناسه : 146015
بازدید : 4191
 پیام تبریک مدیر کل آموزش  فنی  و حرفه  ای  استان یزد به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریک مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریک مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی اداره کل  آموزش فنی  و حرفه  ای  استان  یزد ،علی  افضلی مدیر کل  آموزش  فنی  و حرفه  ای  استان یزد در پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را به  همه فعالان و تلاشگران این عرصه تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر می‌باشد:

به نام  نگارگر ازلی

با درود بر پیامبر  اعظم اسلام (ص) و خاندان پاک و مطهرش ، ثنا و سپاس خاص ذات بی همتای پروردگار عالمیان که اندیشه ها را به وسع بینایی دل تعمق بخشید.

هفدهم مردادماه، روز نکوداشت سالروز شهادت شهید والا مقام محمود صارمی و همه شهدای گرانقدر خبرنگار است که با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند و به همه ثابت کردند که خبرنگاران، طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم و راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستند که در مسیر بقای حقیقت  و دانایی تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی دارند.

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها  است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته از جمله شهید  گرانقدر محمود صارمی که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه، جان شریف خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

این روز شکوهمند را به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و مراتب تقدیر و سپاس خالصانه خود را از تلاش بی  وقفه و خستگی ناپذیر جامعه شریف خبرنگاران ابراز نموده، دست همه اصحاب قلم را برای ادامه تعاملات و همکاری های سازنده در مسیر  توسعه  و ترویج  آموزش  های  فنی  و حرفه ای درجامعه به گرمی می فشارم.

از  ایزد  منان ، سلامتی ، توفیق و سربلندی را برای تمامی دست‌اندرکاران در حوزه رسانه و اطلاع رسانی بویژه شما خبرنگاران فرهیخته را مسئلت دارم.

علی  افضلی

مدیرکل آموزش  فنی  و حرفه  ای  استان یزد