زمان : 16 Mordad 1397 - 18:18
شناسه : 146005
بازدید : 4034
آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را باید برای نسل جوان مهم شمرد. آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را باید برای نسل جوان مهم شمرد. رییس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان میبد از بازدید امام جمعه محترم شهرستان از این مرکز خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد، دهقانی رییس مرکز درتکمیل خبر گفت: حضرت آیت‌الله اعرافی امام جمعه محترم شهرستان میبد در جریان بازدید از مرکز در روند نحوه اجرای دوره های مهارتی در این مرکز قرارگرفته ودر خصوص ترویج فرهنگ مهارت آموزی در بین جامعه با ایراد مطالبی در خطبه های نماز جمعه اعلام آمادگی نمودند.

امام جمعه محترم شهرستان میبد حضرت آیت‌الله اعرافی در قسمتی از خطبه های نماز جمعه به اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای پرداختند که متن کامل صحبت ایشان به شرح زیر می باشد :

  برای اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برای نشاط جامعه و فعالیت‌های اقتصادی غیر از دانش‌های رسمی که ما در قالب رشته‌های دانشگاهی ارائه می‌شود نیازمند به آموزش‌های کاربردی مهارتی و فنی هستیم.

امام‌جمعه میبد بابیان اینکه دنیا هم‌روی آموزش‌های مهارتی و فنی خیلی تأکید دارد اظهار داشتند: اگر آموزش‌های مهارتی و فنی در متن آموزش‌وپرورش ما در کنار آن و برای همه جوانان اجرا شود عملاً خودش تولید زا و اشتغال آفرین است و کارها را متقن تر انجام می‌دهد.

خطیب جمعه میبد با اشاره به فعالیت خوب مراکز آموزش و فنی در کشور و قدردانی از مسئولین آن‌ها تأکید کردند: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را باید برای نسل جوان مهم شمرد چراکه همه جوانان ما می‌توانند با آموزش‌های فنی در یک‌رشته و حرفه‌ای زمینه‌ای را فراهم کنند که کار کنند و اشتغال ایجاد کنند.