زمان : 15 Dey 1387 - 23:16
شناسه : 14597
بازدید : 6487
اعلام آمادگی دانشجويان، طلاب و دانش آموزان يزدي برای کمک به مردم غزه در فرودگاه شهيد صدوقي يزد (2) اعلام آمادگی دانشجويان، طلاب و دانش آموزان يزدي برای کمک به مردم غزه در فرودگاه شهيد صدوقي يزد (2)

 

یزدفردا -مسعود میرجلیلی :بيش از 300 نفر از دانشجويان، طلاب و بسيجيان يزد در اعتراض به حمله وحشيانه اسرائيل به مردم غزه با حضور در فرودگاه شهيد صدوقي يزد اعتراض خود را اعلام نمودند.

بنابراين گزارش، اين تجمع از عصر روز پنجشنبه 12 دي‌ماه آغاز شد و تا چند روز آينده ادامه خواهد داشت. حجت الاسلام صدوقی نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه یزد و فلاح زاده استاندار و برخي از شخصيت‌هاي اجتماعي در جمع تجمع کنندگان حضور یافتند .

 استاندار يزد ضمن حضور در ساعات اوليه اين تجمع در بين تجمع‌كنندگان به ايراد سخنراني پرداخت و حركت دانشجويان و بسيجيان در اين زمينه را حركتي مثبت و در راستاي پيام مقام معظم رهبري دانست و گفت: حضور مردم در اين اردوگاه مراتب انزجار مردم يزد از تعرض به مسلمين را نشان مي‌دهد. وي گفت: همين اعلام آمادگي شما بسيجيان براي هرگونه جانفشاني در راه اجراي اوامر ولي امر مسلمين حضرت آيت الله خامنه‌اي كه در سالروز ورود معظم له به اين استان نيز صورت گرفته انقلاب اسلامي را بيمه خواهد كرد.



برگزاري دوره آموزش اسلحه در بين تجمع كنندگان فرودگاه يزد :برنامه تجمع مردم وبسيجيان يزد درفرودگاه اين شهر وارد دومين روز خود شد.

جمعي از طلاب، دانشجويان وبسيجيان يزد كه همزمان با حضور ساير مردم در برخي فرودگاههاي كشور، در محل فرودگاه شهيد صدوقي يزد حاضر شده اند، ضمن حمايت از مردم مظلوم غزه آمادگي خود را براي اطاعت ازهر گونه فرمان رهبر انقلاب در اين خصوص اعلام نمودند.

صبح روز دوم  نيز يك دوره آموزش اسلحه وآموزش رزم مقدماتي در بين تجمع كنندگان برگزار شد.

در اين دوره شركت كنندگان دراردوگاه آموزشهاي رزمي را فراگرفتند.

تجمع كنندگان همچنین با حضور در نماز جمعه و راهپيمايي که در حمايت از مردم غزه برگزار شده بود خواستار حركت مسلمين و ملت هاي برخي كشور هاي عربي عليه دولت هاي خود كه متاسفانه در اين جنايت با رژيم صهيونيستي شريك هستند ،شدند.

باز خواني و بررسي جغرافياي كشورهاي همسايه فلسطين و سرزمين غزه با حضور چند تن از كارشناسان از برنامه هاي اين تجمع بود كه با استقبال خوبي از سوي جوانان شركت كننده در تجمع رو برو شد.

یزدفردا