زمان : 11 Mordad 1397 - 22:07
شناسه : 145947
بازدید : 5177
قلعه نویی:خداداد عزیزی و کریمی مربیان شفافی هستند قلعه نویی:خداداد عزیزی و کریمی مربیان شفافی هستند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با انتقاد از محرومیت این تیم از حضور طرفدارانش در بازی اول گفت: فوتبال بدون تماشاگر معنایی ندارد.

 

امیر قلعه نویی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های سپاهان اصفهان و سپیدرود در رشت اظهار داشت: در همه کشورها سعی دارند بر تعداد تماشاگران تیم ها بیافزایند اما در ایران، عده ای دوست ندارند تماشاگر از بازی ها استقبال کند و در دیدار برابر صنعت نفت ، گرچه بازی خوبی ارائه دادیم اما از وجود تماشاگر محروم بودیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به حاشیه های تیم فوتبال سپیدرود رشت طی هفته ها و ماه های گذشته گفت: خوشحالم که خداداد عزیزی سرمربی سپیدرود رشت است چون او و علی کریمی مربیان شفافی هستند و امیدوارم کریمی هم به چرخه مربیگری برگردد؛ مربیانی همچون او و خداداد عزیزی، به جایی وصل نیستند و حیف است که از فوتبال دور باشند.
وی در مورد دیدار برابر سپیدرود رشت بیان کرد: در طول هفته سپیدرود را به خوبی آنالیز کردیم و از نقاط قوت و ضعف این تیم باخبریم و مهمترین مشکل تیم سپیدرود نیز عدم آمادگی بدنی بازیکنانش است که باید از این نقاط ضعف به خوبی استفاده کنیم.
قلعه نویی گفت: بازی در چمن مصنوعی تا حدی مشکل است و متاسفم استان هایی همچون گیلان و مازندران که از لحاظ شرایط آب و هوایی در ایران بی نظیر هستند، دارای زمین چمن مصنوعی هستند.
وی ادامه داد: البته خوشحالم که سپیدرود در لیگ برتر ماندگار شد چون هم سرزمین مادری ام است و هم اینکه این تیم تماشاگران پرشوری دارد و حتی در مسابقات لیگ دسته دوم نیز از تیم خود حمایت همه جانبه ای داشتند.
قلعه نویی اضافه کرد: سپیدرود ، تیم با برنامه ای است و آرزوی موفقیت برای این تیم دارم اما ما برای پیروزی به میدان می آییم و امیدوارم شاهد یک بازی تاکتیکی و تماشاگرپسند باشیم.
سرمربی تیم سپاهان اصفهان به وضعیت باشگاه خود نیز اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه ما مشکل مالی نداریم و امیدوارم که بتوانیم در نهایت جایگاه خوبی را کسب کنیم و هدف ما کسب سهمیه در آسیاست.
وی اضافه کرد: به طور حتم هر هفته هماهنگ تر خواهیم شد و در هفته های آتی ایده آل تر به بازی های خود ادامه می دهیم و با توجه به شرایط موجود، آینده سپاهان را خوب می بینم و کاری به قهرمانی ندارم و توقع خودم کسب سهمیه آسیایی است.
قلعه نویی افزود: بر اساس بودجه درنظر گرفته شده هزینه کردیم و امیدوارم که مشکلات مالی سپیدرود نیز برطرف شود تا این تیم با قدرت رقابت های لیگ برتر را ادامه دهد.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سپاهان اصفهان از ساعت 20 و 45 دقیقه جمعه شب در هفته دوم از رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.