زمان : 07 Mordad 1397 - 23:49
شناسه : 145838
بازدید : 6728
ماجراهای تی تی تولید شبکه یزد را از شبکه کودک بیننده باشید ماجراهای تی تی تولید شبکه یزد را از شبکه کودک بیننده باشید انیمیشن ماجراهای تی تی از جمعه پنجم مرداد ماه هرروزهفته شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9صبح وتکرار آن روز بعد ساعت 12 از شبکه کودک پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی صداوسیمای مرکز یزد مجموعه انمییشن " ماجراهای تی تی " به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی یادگار و به سفارش صدا و سیمای مرکز یزد در ۲۶ قسمت ۱۱ دقیقه ای برای کروه سنی کودک و نوجوان تولید شده است.

در مجموعه انيميشن "تی تی و کوچولوها" كه هر قسمت قصه جداگانه اي دارد، خردسالان با تعدادي از بچه هاي حيوانات آشنا مي شوند، در هر قسمت اين مجموعه داستان زندگي يكي از حيوانات به تصوير كشيده مي شود ." تی تی " که در این مجموعه موجودی تخیلی و فضایی است با بچه های حیوانات روبرو می شود او که در پی تحقیقات برای شناخت بیشتر موجودات زمینی است . حیوانات را به خاطر ویژگی خاصی که دارند یا به دلیل داشتن عضوی خاص مسخره و سرزنش می کند . تی تی گاه با تشویق گاه با تهدید وگاه با تمسخر ویا ترفندهای خنده دار در غیر این صورت با اجبار و با استفاده از قدرت های ماورایی خود، بچه های حیوانات را وا می دارد تا از آنچه هستند راضي نباشند وبا تغییر در ظاهر خود به موجود جدید دیگری تبدیل شوند . تی تی قدرت جادویی دارد و می تواند این کار را برای حیوانات انجام دهد هر چند که همیشه این تعغیرات همراه با اتفاقات خنده دار و فانتزی است که در راستای دنیای انیمیشن است .

وقتي اين تغيير درحیوان کوچک صورت مي گيرد، تازه متوجه مي شود كه اشتباه كرده است و اگر جز آن چه كه هست باشد در زندگي دچار مشكلات بسياري مي شود.

در اين قصه ها مخاطب به شكل غير مستقيم با ويژگيهاي حيوانات مختلف آشنا مي شود.از آنجا که زندگی شهری کودکان و نوجوانان را از حیوانات دور نگه داشته، آشنایی کودکان با زندگي حيوانات و ويژگي هاي منحصربه فرد آنها به شکل غیر مستقیم در این داستان تکرار میشود.از طرفی کودک در طول داستان با پرورش تخیل و رشد ذهنی همراه خواهد بود و در کنار موضوعات داستان ایجاد سرگرمی و آموزش و ... بوجود می آید.

تهیه کننده و کارگردان : مصطفی یادگار

نویسنده : محمد برومند

انیماتورها : خدیجه گلبایی ، روح الله یادگار ، محمد رحمانی ، امیر سعید دهقان