زمان : 07 Mordad 1397 - 23:50
شناسه : 145831
بازدید : 4423
 دفتر باشگاه خبرنگاران جوان در شهرستان میبد افتتاح شد دفتر باشگاه خبرنگاران جوان در شهرستان میبد افتتاح شد هم‌زمان با میلاد امام رضا (ع) دفتر باشگاه خبرنگاران جوان با حضور فرماندارمیبد و جمعی از مسئولین افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، هم‌زمان با میلاد امام رضا (ع) دفتر باشگاه خبرنگاران جوان باحضور فرماندارمیبد، رئیس باشگاه خبرنگاران جوان کشور و جمعی از مسئولین افتتاح شد.

 فرماندارمیبد در این مراسم گفت: راه‌اندازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک اتفاق خوب و میمون است که در شهرستان افتاده و جامعه کنونی ما نیازمند نقد است.

حسین فلاح خاطرنشان کرد: اگر مسئولی نقدی را پذیرفت و جواب داد، از هنر اوست و اگر نتوانست پاسخگو باشد باید پذیرفت که جامعه دچار مشکل شده است.

رئیس باشگاه خبرنگاران جوان کشور نیز بیان داشت: خوشبختانه مسئول ارشد اجرایی شهرستان میبد نقدپذیر است و این فرصت خوبی برای همکاران باشگاه است.

مجتبی ستوده نیا با اشاره به وظیفه اصلی رسانه رساندن صدای مردم به گوش مسئولین است و این وظیفه برای باشگاه در بخش فضای مجازی به‌عنوان خبرگزاری اول کشور سنگین‌تر است افزود: شهرستان میبد باوجود ظرفیت‌های فراوان فرصت مناسبی را برای اصحاب رسانه فراهم کرده است.