زمان : 20 Tir 1397 - 10:23
شناسه : 145588
بازدید : 3918
 دوره آموزشی جذب گردشگری روستایی در میبدبرگزار شد باهمت بخشدارمرکزی میبد؛ دوره آموزشی جذب گردشگری روستایی در میبدبرگزار شد یک دوره آموزشی گردشگری روستایی با تأکید برجذب گردشگر در شهرستان میبد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد: یک دوره آموزشی گردشگری روستایی با تأکید برجذب گردشگر در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان باهمت بخشدار مرکزی و با حضور اعضای شوراها و دهیاران روستاهای میبد برگزار شد.

بخشدار مرکزی میبد ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این دوره آموزشی باهدف آشنایی اعضای شوراها و دهیاران با مباحث گردشگری روستایی و شرایط جذب گردشگر و با حضور اعضای شوراها و دهیاران روستاهای تابعه شهرستان میبد به مدت دو ساعت در محل سالن اجتماعات فرمانداری میبد برگزار شد.

محمدجواد احمدی در ادامه با توجه به جذابیت موضوع و مطالب ارائه‌شده توسط خانم دلارام کی منش کارشناس ارشد و مسئول بخش توسعه گردشگری و بازاریابی معاونت گردشگری استان یزد که به‌عنوان مدرس دوره حضور داشتند گفت: برگزاری این دوره‌ها با توجه به نقش اعضای شوراها و دهیاران روستاهای شهرستان می‌تواند تأثیرات مثبتی در جذب گردشگر در روستاها داشته باشد.