زمان : 16 Tir 1397 - 17:12
شناسه : 145536
بازدید : 5310
کلاس‌های پرحرارت تابستانی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان  یزد با استقبال پرشور کودکان و نوجوانان عضو برگزار می‌شود کلاس‌های پرحرارت تابستانی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد به میزبانی 14 کتابخانه این شهرستان در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، محسن رفیعی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد با قدردانی از تلاش همکاران کتابدار خود برای برگزاری کلاس‌های تابستانی در کتابخانه‌ها، گفت: این کلاس‌ها در از روزهای آغازین تابستان 97 در کتابخانه‌های امام علی(ع)، حضرت زهرا(س)، اتابکی، غدیر، ایثار، دکتر جوادی، سیدالشهدا(ع)، آیت‌الله سیدکاظم طباطبایی، رئیس فرهمند، شرف‌الدین علی، گل‌افشان، شهید هدایت سلطانی و شهدای نعیم‌آباد آغاز شده است.

وی افزود: امیدواریم با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی در تابستان، نقش مؤثری در پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و ترویج فرهنگ مطالعه داشته باشیم.

رفیعی با اشاره به برگزاری موفق این کلاس‌ها در سال‌های گذشته بیان داشت: اداره کتابخانه‌های شهرستان یزد در راستای سیاست‌‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای توسعه فعالیت‌های بخش کودک و ترویج مطالعه بین کودکان و نوجوانان، تلاش کرده است زمینه برگزاری مطلوب کلاس‌های تابستانی را در کتابخانه‌های شهرستان فراهم آورد و از این طریق، رضایت اعضای کودک و خانواده آنان را جلب کند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد افزود: امیدواریم با همت کتابداران و استقبال خوب خانواده‌ها، این برنامه‌ها به صورت مستمر ادامه یابد و شاهد آن باشیم که نسل نوپای امروز، با کتاب و مطالعه مأنوس شوند.

گفتنی است، دوره‌های آموزشی طرح اوقات فراغت کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد در قالب کلاس‌های نقاشی، کاردستی، روخوانی قرآن و قصه‌گویی، بلندخوابی کتاب، مثنوی‌خوانی، حافظ‌خوانی، مهارت های زندگی، کارگاه‌های خلاقیت مادر و کودک و داستان‌نویسی، آموزش رایانه و اریگامی برگزار می‌شود.

این کلاس‌ها از ابتدای تیرماه آغاز شده است و تا اواسط شهریورماه سال جاری نیز ادامه دارد.