زمان : 28 Khordad 1397 - 14:51
شناسه : 145300
بازدید : 4145
۷ بوستان بزرگ و پایانه مسافربری یزد به وای فای اول مجهز می شود تفاهم نامه مخابرات و شهرداری یزد به امضا رسید؛ ۷ بوستان بزرگ و پایانه مسافربری یزد به وای فای اول مجهز می شود تفاهم نامه مخابرات و شهرداری یزد چهارشنبه ۲۳ خرداد ماه در مراسمی با حضور مسئولان شورای شهر، شهرداری و مخابرات به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، بر اساس این تفاهم نامه ۷ بوستان بزرگ و پایانه مسافربری شهر یزد پس از اجرای پروژه نصب تجهیزات ارتباطی و مخابراتی به وای فای اول مجهز می شود.

در این مراسم که با حضور سفید رئیس شورای شهر، جمالی نژاد شهردار ، مقوم مدیرمخابرات منطقه یزد و جمعی از مسئولان در محل شهرداری یزد برگزار شد، مدیر مخابرات منطقه یزد در سخنانی هدف از اجرای این پروژه را گسترش دسترسی شهروندان به ارتباطات با سرعت و کیفیت بالاتر و امکان بهره برداری کاربران از اینترنت پرسرعت در حال حرکت و نیز بهره مندی آنان از انواع سرویس های متنوع همراه اول و ADSL اعلام کرد.

در ادامه شهردار یزد نیز در سخنانی با اشاره به اینکه شهر یزد اکنون یک دوران طلایی را سپری می کند و همکاری و همدلی دستگاه های اجرایی فوق العاده است افزود : یکی از مصداق های هماهنگی شهری، امضای تفاهم نامه بین مخابرات و شهرداری و اجرای پروژه وای فای در شهر یزد است.

جمالی نژاد اظهار داشت: این کار در راستای ماموریت مهم شهرداری برای هوشمند کردن شهر و شهرداری شیشه ای که در تکریم ، تسریع و تسهیل همه امور است و منجر به کاهش حمل و نقل و ترافیک و نیز ارتقا محیط زیست می شود.

وی افزود: با همکاری دو سازمان ۷ بوستان (پارک بزرگ شهر، پارک شادی، پارک غدیر، پارک آزادگان، پارک هفتم تیر، پارک باغ ملی و پارک کوهستان) به صورت پایلوت به وای فای اول مجهز می شود و در ادامه بوستان های سطح شهر بازسازی، تجهیز و مدرن می شود.

همچنین در این مراسم زارع ده آبادی مجری پروژه وای فای اول در گزارشی روند شکل گیری و ادامه پروژه غدیر را تشریح کرد و گفت: هم اکنون ۸ نقطه در شهر یزد به وای فای اول تجهیز شده و نقاط دیگری در دست اقدام است و امیدواریم با گسترش پوشش ارتباطی وای فای اول شهروندان استان یزد بتوانند به اینترنت پرسرعت با کیفیت بالاتر و نیز انواع سرویس های متنوع ثابت و همراه و ADSL در حال حرکت بهره مند شوند