زمان : 13 Khordad 1397 - 22:35
شناسه : 145195
بازدید : 5852
برنامه ماه مهربانی در روستای منشاد به روی انتن شبکه تابان رفت برنامه ماه مهربانی در روستای منشاد به روی انتن شبکه تابان رفت برنامه تلویزیونی"ماه مهربانی" که با همکاری ستاد دیه استان اقدام به پویش #سهم من آسمان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمدکرده ، ازمجموعه فرهنگی مذهبی منشاد بطور زنده از شبکه تابان پخش شد.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز یزد " شبکه تابان با همکاری ستاد دیه استان برنامه ماه مهربانی را جهت آزاد ی زندانیان جرایم غیرعمد با حضور مدیر کل صداوسیمای یزد و جمعی از مدیران استان ازمجموعه فرهنگی مذهبی منشادبرگزار گردید.

همچنین بعد از برنامه ماه مهربانی نخستین جشنواره گلاب‌گیری منشاد نیز از شبکه تابان پخش شد.

هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی هرچه بیشتر شهروندان به ویژه جوانان با آئین‌ها و سنت‌های قدیمی و اصیل ایرانی و همچنین حمایت از تولیدات محلی اقوام ایرانی است.

نخستین جشنواره گلاب گیری منشاد یزد با گل‌ وغنچه های تازه محمدی و آئین سنتی گلاب‌گیری در حضور شهروندان انجام و 10غرفه نیز به ارائه محصولاتی نظیر سوغات محلی، صنایع‌دستی، غذا‌های سنتی ایرانی، دم نوش‌ها،عرقیجات و دارو‌های گیاهی پرداختند.

در پایان جشنواره گلابگیری از تلاش هاي صادقانه ومتمادی علی دهقان خبرنگار منشاد در سالیان طولانی درپوشش خبري فعاليتهاي اجتماعی فرهنگي منطقه منشاد به منظور ارتقاء در باورها و آرمانهاي جمهوری اسلامی ایران با اهداء لوح تقدیر وتشکر شد.