زمان : 10 Khordad 1397 - 19:56
شناسه : 145166
بازدید : 6449
جلسه هم اندیشی اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت فرزندان کارکنان در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد جلسه هم اندیشی اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت فرزندان کارکنان در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد از برگزاری جلسه هم اندیشی وبرنامه ریزی طرح غنی سازی اوقات فراغت فرزندان کارکنان در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد: افضلی ضمن اعلام این خبر افزود: طرح غنی سازی اوقات فراغت فرزندان کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای با همکاری موسسات کارآموزی آزاد استان و با هدف ارتقاء سطح مهارت‌های فردی و اجتماعی و اهمیت برنامه‌ریزی و مدیریت زمان فرزندان کارکنان در استان یزد برنامه ریزی و برگزار خواهد شد .

وی دوره های آموزشی کاربر فتوشاپ،کارورامنیت فناوریاطلاعات ،کاربر اندروید،بازاریابی الکترونیکی،خوشنویسی با خودکار ،نقاشی با پاستل ،تعمیر کار لوازم خانگی گردنده کوچک وکامپیوترکودکان،رباتیک،منبت،معرق خوشنویسی، نقاشی, … را از دوره های برنامه ریزی شده در طرح غنی سازی اوقات فراغت فرزندان همکاران اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای عنوان کرد.

افضلی تصریح کرد: حضور فرزندان در فعالیت های اوقات فراغت می تواند به تقویت حس اعتماد به نفس  و مسئولیت پذیری آنان کمک نماید و زمینه ی رشد و تعالی همه جانبه ی آنان را فراهم اورد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در پایان افزود: این طرح‌ که در قالب دو رده سنی 8 تا 13 سال و 14سال به بالا(دختر وپسر) برنامه ریزی شده است، در مرکز شماره یک آیت ا... خامنه ای یزد، مرکز شماره 2 آزادگان و مرکز شماره ۳ خواهران شهرستان یزد و همچنین در  مراکز شهرستان‌های تابعه استان برگزار می‌شود.