زمان : 07 Khordad 1397 - 10:28
شناسه : 145094
بازدید : 4943
پیام تسلیت فرماندارمیبد به مناسبت شهادت سردار سرافراز سید حسین فیض اردکانی پیام تسلیت فرماندارمیبد به مناسبت شهادت سردار سرافراز سید حسین فیض اردکانی فرماندار شهرستان میبد طی پیامی شهادت سردار سرافراز سید حسین فیض اردکانی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، در پیام "حسین فلاح" فرماندارمیبد آمده است:

خانواده محترم سردار سرافراز شهید سید حسین فیض اردکانی

سلام‌علیکم

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت سردار پرافتخار اسلام، شهید سید حسین فیض اردکانی در هشت سال دفاع مقدس پس از عمری مجاهدت درراه خدا و سال‌ها تحمل درد و رنج به جمع یاران شهیدش پیوست و موجی از تأثر و تألم در دل دوستان و هم‌رزمان آن سردار سرافراز به پا کرد.

حقیقتاً زبان و قلم از بیان عظمت مقام و ایثار و پایمردی این مجاهد والامقام عاجز است سردار دلاوری که برای صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و پاسداری از مرزهای شرافت، مردانه ایستاد و رسم دلیری و مردانگی را به نسل‌های بعد آموخت.

بدون تردید مبارزات و مجاهدت‌های این انقلابی مقاوم در دوران جنگ تحمیلی، مرام و روش ایشان در کمک به نیازمندان، محرومین و رتق‌وفتق امور مردم و توجه به خانواده ایثارگران و رزمندگان و جانبازان همواره در ذهن‌ها زنده و جاویدان خواهد بود.

مصیبت فقدان این مرد شریف و عبد صالح خدا و عروج ملکوتی این انسانِ مؤمن، مخلص و فداکار را به عموم بازماندگان، دوستان، علاقه‌مندان و هم‌رزمانش به‌ویژه مردم شهیدپرور شهرهای اردکان، میبد و خانواده محترم و صبورشان تسلیت عرض نموده، از درگاه حضرت حق، برای آن فقید سعید، رحمت واسعه و برای بازماندگانِ سوگوار، صبر و اجر و دوام توفیق، طلب می‌نمایم.