زمان : 29 Ordibehesht 1397 - 13:26
شناسه : 144938
بازدید : 4914
پیام تبریک معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان پیام تبریک معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان پیامی صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد ، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان پیامی به شرح زیر صادر نمود :

"شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِيَ أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ"

 با سلام و تحیت

حلول ماه مبارك رمضان؛ ماه توبه و نيايش، ماه عفو و بخشايش، ماه عبوديت و بندگي، ماه ضيافت نور و نزول رحمت الهي را حضور همکاران گرامی و خانواده ارجمند شان تبريك می گویم و ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات، رمضاني پر فيض را براي همگي آرزومندم.

امیدوارم در روزهای پیش رو به توفيق اطاعت و بندگي اش نايل شويم و انوار ستايش و نيايش بارگاه ملکوتی اش، زينت بخش حيات دنيوي و اخروي مان باشد! از بندگی لبریز شویم و اوقاتمان به طاعتش زینت یابد.

باشد که ماحصل ماه پرفيض و بركت رمضان، روحيه اي پرنشاط و اميدوار براي تحقق گام هايي ثمربخش در مسير بالندگي ميهن اسلامي عزيز و در مسير خدمتگزاري شايسته به مهين و ملت ارجمندمان شود.

 

سلیمان پاک سرشت

معاون وزير تعاون، كار ورفاه اجتماعي و

رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور




 دانلود فايل : 1.jpg ( 373KB )