زمان : 27 Ordibehesht 1397 - 13:02
شناسه : 144924
بازدید : 8162
پیام تبریک رئیس سازمان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد پیام تبریک رئیس سازمان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت روز روابط عمومی را تبریک گفت. متن پیام چنین است:

فرارسیدن 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به عموم خدمتگزاران در عرصه های اطلاع رسانی و اصحاب رسانه و روابط عمومی تبریک می گویم.

روابط عمومی در نظام مهندسی ساختمان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و می تواند مسئولیت پذیری صنعت ساختمان را در جامعه بالا ببرد. روابط عمومی با اطلاع رسانی صحیح و پاسخگویی فعال باید صنعت ساختمان را در مسیر اخلاق حرفه ای هدایت کنند. روابط عمومی می تواند و باید از طریق برقراری ارتباط چند سویه و جامع بین سازمان و اعضا، کارکنان و مدیران، مسئولان و اصحاب رسانه و مهمتر از همه دریافت دیدگاه های مراجعان سازمان، آنها را جمع بندی و تجزیه و تحلیل نماید.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن ماه ضیافت الله  و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان، از خدمات روابط عمومی سازمان و رابطین خبری دفاتر نمایندگی در شهرستان ها تشکر و برای آنان آرزوی بهروزی می کنم.

علیرضا فرشید

رئیس سازمان