زمان : 26 Ordibehesht 1397 - 07:49
شناسه : 144880
بازدید : 5110
برگزاری دوره آموزشی رابطان روابط عمومی اداره کتابخانه‌های شهرستان‌های استان یزد همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزاری دوره آموزشی رابطان روابط عمومی اداره کتابخانه‌های شهرستان‌های استان یزد همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی، نخستین دوره آموزشی رابطان روابط عمومی اداره کتابخانه‌های شهرستان‌های استان یزد در سال جاری با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و سرپرست روابط عمومی استانداری یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، علی صالحی، سرپرست روابط عمومی استانداری یزد در این نشست آموزشی با تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی، گفت: کتابخانه‌های عمومی یکی از ارکان تأثیرگذار فرهنگی جامعه هستند و روابط عمومی در این سازمان نیز نقش کلیدی و ویژه‌ای دارد.

وی تصریح کرد: روابط عمومی استانداری یزد، همواره حامی فعالیت‌ها و تلاش‌های همکاران روابط عمومی کتابخانه‌ها خواهد بود.

صالحی همچنین از حمایت‌های ویژه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد از حوزه روابط عمومی، قدردانی کرد و دوست فاطمی‌ها را یکی از چهره‌های فعال و برجسته جامعه روابط عمومی‌های استان دانست.

وی در پایان سخنان خود از رابطان روابط عمومی ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها برای شرکت در جلسات دوره‌ای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان دعوت کرد.

رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد نیز در این نشست با قدردانی از تلاش‌های همکاران خدوم روابط عمومی کتابخانه‌های استان، برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

وی همچنین هفته ارتباطات و روابط عمومی را به سرپرست روابط عمومی استانداری و همه اعضای جامعه روابط عمومی‌های استان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد به نقش این واحد اثرگذار در سازمان‌ها به شکل درست و اصولی توجه شود و حمایت‌های لازم از حوزه روابط عمومی صورت پذیرد.

در ادامه نشست آموزشی رابطان روابط عمومی اداره کتابخانه‌های شهرستان‌های استان یزد، روح‌اله محی‌الدینی، مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و مدرس این دوره، به بیان نکات آموزشی در خصوص خبر و عکاسی خبری پرداخت.

بیان تعریف‌ها و مفاهیم اساسی در حوزه خبر، ارزش‌های خبری، عناصر خبری، سبک‌های رایج خبری، آشنایی با قواعد درست‌نویسی، نکات طلایی در عکاسی خبری و اصول کار با دوربین های عکاسی دیجیتال، از نکات مهم مطرح شده در این نشست بود.

در بخش دیگر این دوره آموزشی، نقاط قوت و ضعف اخبار کتابخانه‌های شهرستان‌های مختلف در سال گذشته بررسی شد و رابطان روابط عمومی پرسش‌های خود در حوزه خبر و عکاسی خبری را از مدرس دوره مطرح کردند.

گفتنی است، در این دوره آموزشی از اشرف تقدیری، غلامرضا ابراهیمی، شمسی ابویی و فهیمه اژدری، رابطان روابط عمومی شهرستان‌های اردکان، یزد، مهریز و تفت به عنوان رابطان برتر روابط عمومی در شهرستان‌های استان با حضور سرپرست روابط عمومی استانداری و مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تقدیر شد.

صالحی، سرپرست روابط عمومی استانداری یزد همچنین از مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.

نخستین دوره آموزشی رابطان روابط عمومی اداره کتابخانه‌های شهرستان‌های استان یزد به میزبانی کتابخانه عمومی دکتر جوادی در شهرستان یزد برگزار شد.

گفتنی است، در حاشیه این نشست آموزشی، سرپرست روابط عمومی استانداری به همراه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد از بخش‌های مختلف کتابخانه عمومی دکتر جوادی دیدن کردند.