زمان : 25 Ordibehesht 1397 - 08:01
شناسه : 144858
بازدید : 9091
دکتر پاک سرشت در اصفهان : خودباوري کلیدی ترین عامل تحول فضای آموزشی دکتر پاک سرشت در اصفهان : خودباوري کلیدی ترین عامل تحول فضای آموزشی دکتر پاک سرشت در اصفهان : خودباوري کلیدی ترین عامل تحول فضای آموزشی

به گزارش روابط عمومی کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ همایش هم اندیشی برنامه ریزی تعاملی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با حضور مدیران کل و مدیران ستادی این سازمان در اصفهان برگزار شد.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در این گردهمایی گفت کشور با بیکاری و نبود نیروی ماهر روبرو است.

سلیمان پاک سرشت افزود : در دنیای جدید ، فقط آموزش های تئوری جوابگو نیست و با توجه به تحولات در مسائل جامعه، نمی توانیم بر اساس آموزش های کلاسیک عمل کرد.

معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: بازخورد غیر موثر و منفی در آموزش بسیار نگران کننده است و باید در این حوزه دست به اصلاح بزنیم، که چاره ای هم جز آموزش صحیح و مهارت بنیان نیست .

وی خودباوری را کلیدی ترین عامل تحول فضای آموزشی کشور دانست و افزود: باید شکاف مهارت به عنوان یک شاخص وارد ادبیات مدیران کشور شود.

پاک سرشت ادامه داد: مدیریت آموزش فنی و حرفه ای کشور از مدیریت متمرکز به سمت مدیریت تحول گرا و منطقه ای تغییر کرده است و مدیران استانی باید از این فرصت بیشترین استفاده را بکنند.

در ادامه این برنامه مدیران استانها ، پیشنهادات استانی و برنامه های خود برای سال 1397 ارایه کردند.