زمان : 17 Ordibehesht 1397 - 17:01
شناسه : 144801
بازدید : 5510
برگزاری جلسه اتاق فکر راهکارهای رسانه ای باورپذیری کمبود آب در صدا وسیمای یزد برگزاری جلسه اتاق فکر راهکارهای رسانه ای باورپذیری کمبود آب در صدا وسیمای یزد باحضور مدیر کل آب منطقه ای استان و قائم مقام مرکز و جمعی از معاونان و مدیران و فعالان حوزه آب ,در خصوص بحران آب در یزد بحث و تبادل نظر شد

به گزارش روابط عمومی صدا وسیمای یزد : جلسه اتاق فکر راهکارهای رسانه ای باورپذیری کمبود آب با حضور جوادیان زاده مدیر کل آب منطقه ای استان و حجه الاسلام صداقت کشفی قائم مقام مرکز و جمعی از معاونان و فعالان حوزه آب در خصوص مدیریت مصر ف آب استان برگزار شد.
🔸جوادیان زاده مدیر کل آب منطقه ای استان با بیان گزارشی از وضعیت کم آبی استان ,اعلام نمود امسال با کمبود شدید آب روبرو هستیم .
وی از عملکرد صدا وسیما در مقوله بحران آب تشکر کرد و گفت صدا وسیما مدیریتی رسانه ای در این امر داشته است. جوادیان زاده خبر داد در ماه رمضان برنامه هنری در گذر فرهنگ و هنر با موضوع آب راه اندازی می شود تا مردم بامقوله کمبود آب در استان آشنا شوند.وی همچنین آموزش همگانی و فرهنگ سازی در استان را بسیار مهم دانست و خواستار مدیریت حوزه آب در استان شد.
🔸حجه الاسلام کشفی قائم مقام مرکز گفت باید راهکارهای رسانه ای در حوزه آب برای استفاده در رسانه ملی ارائه تا از بروز بحران در استان جلوگیری شود.
وی از مدیریت استاندار محترم در مقوله بحران آب و حفظ آرامش بین دو استان تشکر کرد و بیان نمود استاندار بسیار مدبرانه عمل نمود و رسانه نیز با انعکاس مطلوب در آرام کردن این مشکل کمک خوبی به استان کرد.
در این جلسه هر یک مدعوین و اعضا نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مدیریت بحران آب ارائه دادند.