زمان : 11 Ordibehesht 1397 - 16:28
شناسه : 144760
بازدید : 5953
همزمان با خجسته میلاد حضرت قائم (عج) صندوق قرض الحسنه  اداره کل دامپزشکی استان یزد افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد همزمان با خجسته میلاد حضرت قائم (عج) صندوق قرض الحسنه اداره کل دامپزشکی استان یزد افتتاح شد. در حاشیه جشن نیمه شعبان که صبح سه شنبه11 اردیبهشت ماه در مکان سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان یزد برگزار شد؛ ضمن اجرای مراسم سخنرانی، مدیحه سرایی و جوایزی براساس قرعه کشی به اعضای حاضر در جلسه اعطا شد.

در حاشیه جشن نیمه شعبان که صبح سه شنبه11 اردیبهشت ماه در مکان سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان یزد برگزار شد؛ ضمن اجرای مراسم سخنرانی، مدیحه سرایی و جوایزی براساس قرعه کشی به اعضای حاضر در جلسه اعطا شد.

حجه الاسلام خامسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی در این مراسم ضمن بیان اهمیت نیمه شعبان و فلسفه انتظار گفت: مهمترین کاری که یک منتظر باید انجام دهد اینست که ضمن تبعیت، اعمال و رفتار خود را هم سنخ رفتار امام غایب خود نماید.

دکتر علی اکبر حدادزاده مدیر کل دامپزشکی استان یزد در این مراسم ضمن تبریک خجسته میلاد حضرت ولی عصر، خدمت به مردم را از بالاترین عبادات برشمرد و کارمندان دامپزشکی را به انجام کار خالص در راستای تامین بهداشت و سلامت جامعه دعوت کرد. وی همچنین به حمایت از سرمایه ایرنی اشاره و مصرف کالای ایرانی را به حضار توصیه نمود.

این مقام مسئول در ادامه به بیان مبحث مهم و مورد توجه تشکیل صندوق قرض الحسنه برای حل مشکلات مادی کارمندان این اداره کل پرداخت  و همکاری کارمندان در این امر خداپسندانه را خواستار شد. تا حول انجام فرامین الهی نیاز افرادی که به وام نیاز دارند نیز برطرف شود.

در پایان این مراسم ضمن تشکیل صندوق قرض الحسنه به نام مقدس فاطمه الزهرا (س)، هیأت مدیره صندوق براساس رای گیری انتخاب و رسما کار خود را آغاز نمود.